شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن چیست؟
شیشه بالکن و انواع آن امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی از آنها برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند. برای خرید شیشه بالکن باید به کاربرد متنوع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که کاربرد آن اهمیت بسیاری دارد. در واقع بسیاری از افراد در مورد کاربرد شیشه تراس آشنایی زیادی ندارند، و به همین دلیل شاید در بسیاری از مکان هایی که می شود از آنها استفاده کرد، استفاده ننمایند. برخی از شیشه های بالکن که در مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد کاربرد و خرید شیشه بالکن بیشتر شود.

انواع شیشه بالکن
شیشه بالکن و یراق آلاتی که در آن به کار می رود در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشند. شما برای اینکه شیشه و یراق آلات آن را خریداری کنید باید اطلاعات خود ار در مورد سیستم نصب و نحوه عملکرد آن بیشتر نمایید. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم زمانی که یک بالکن و یا تراس بزرگ داشته باشیم، داشتن شیشه تراس در آن بالکن فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، به همین دلیل در انتخاب شیشه ها بالکن به هیچ عنوان نباید شک کنید و هر یک از انواع شیشه های بالکن را که بیشتر می پسندید را در پروژه های متنوع خود نصب نمایید.
در بسیاری از شهرهایی که بزرگ هستند و آلودگی و سر و صدا در آن زیاد است، شما می توانید با نصب شیشه های بالکن، از آلودگی های بیرون و همچنین سر و صدایی که در محیط نزدیک وجود دارد در امان باشید. بر همین اساس به شما پیشنهاد نصب انواع شیشه های بالکن که هر یک از آنها مزیت های متنوعی دارند را می دهیم تا فضای بالکن و تراس خود را با وجود این شیشه ها بسیار زیباتر و خاص تر نمایید.
برای ساخت و نصب این نوع از شیشه های بالکن از شیشه هایی که 8 الی 10 میلیمتر ضخامت دارند استفاده می کنند که یراق آلات مورد استفاده شده در این شیشه ها بسیار با کیفیت می باشد. البته باید بدانید نوع یراق آلاتی که در این نوع از شیشه مورد استفاده قرار می گیرد به سفارش مشتری بستگی دارد، چرا که هزینه هر یک از آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

  • ۰
  • ۰

شیشه بالکن

شما می توانید با نصب شیشه های بالکن، محیطی شیک و زیبا و به دور از سرو صدا و آلودگی  را برای استراحت اعضای خانواده خود فراهم کنید.افرادی که اندازه تراس آن ها بزرگ است با استفاده از این شیشه های بالکن زیبایی بیشتری به فضا می بخشند. در واقع افراد برای بهره وری بیشتر و بهتر از فضای موجود از این شیشه ها استفاده می کنند.زیبایی این شیشه ها باعث شده که امروزه تعداد افراد بیشتری از آن ها استفاده کنند. این شیشه ها دارای انواع مختلفی میباشند و هر فردی با هر سلیقه ای می تواند یکی از انواع آن ها را در تراس خود نصب کند.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در همراه باشید تا درباره مزیت های نصب شیشه بالکن در تراس خانه اطلاعاتی به دست آورید.

مزیت های نصب شیشه بالکن

افراد به خاطر مزیت هایی که این شیشه های بالکن دارند اقدام به نصب آن میکنند که ما در اینجا مختصری از مزیت های این شیشه ها را برای شما توضیح خواهیم داد که عبارتند از:

جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی

در کشور ما شهر های بزرگی مثل تهران وجود دارد که به علت تردد زیاد وسایل نقلیه و تعداد زیاد ماشین ها سراسر آلودگی و دود است. به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال راه حلی برای فرار از این آلودگی هستند. یکی از مهمترین ضرورت ها برای نصب شیشه بالکن، برای افراد مسن داخل خانه است زیرا اگر آن ها بخواهند از تراس خود از منظره بیرون لذت ببرند، با باز کردن پنجره باعث می شوند که هوای آلوده به داخل خانه بیاید.

این افراد به دلیل سن بالایی که دارند نمی توانند همیشه از منزل خود خارج شوند به همین دلیل ترجیح می دهند که در تراس خانه خود بنشینند و از فضای محیط بیرون لذت ببرند. این افراد می توانند با نصب شیشه های بالکنی، در تراس خود از فضای به وجود آمده وتماشای فضای بیرونی بدون هیچ نوع آلودگی و گرد و غباری لذت ببرند.

[caption id="" align="aligncenter" width="906"]قیمت نصب شیشه بالکن قیمت نصب شیشه بالکن[/caption]

عایق سر و صدا

بسیاری از افراد دوست ندارند که سرو صدای بیرون از محیط کار و محیط خارج از منزل به داخل هم سرایت کند. این دسته از افراد نیز می توانند برای دوری از سر و صدا از شیشه های بالکنی استفاده کنند.تراس شما در هر اندازه و مساحت ومتراژی هم که باشد شما میتوانید این شیشه ها را در تراس خود نصب کنید. به دلیل تنوع زیادی که این مدل از شیشه ها  دارند افراد می توانند هر کدام از آن ها را که برای تراسشان مناسب تر است را انتخاب کنند.

اگر شما به هر دلیلی نمی دانید که کدام یک از این مدل ها برای تراس شما مناسب تر است، کارشناسان و مشاوران شرکت ایمن در این زمینه شما را یاری می کنند  تا یکی از این شیشه ها را که برای برای تراس شما مناسب تر است را انتخاب و نصب نمایند.

بهره وری بهتر و بیشتر از فضای موجود

از دیگر مزیت های نصب شیشه بالکنی این است که شما با نصب آن میتوانید از فضای موجود خود بهره وری بیشتری را داشته باشید. اگر فضای محیط منزل شما کم است، می توانید با نصب تراس شیشه ای، بهترین استفاده را از فضای موجود ببرید و حتی آن محیط را به محیط خانه خود نیز اضافه کنید تا فضای بیشتری را در خانه داشته باشید. هر یک از انواع شیشه بالکن ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند که شما با نصب هر یک از آن ها از این ویژگی ها بهره مند می شوید.

اگر شما در انتخاب مدل های این شیشها برای خانه خود دچار تردید هستید میتوانید از کازرشناسان ما که در این زمینه تجربه و تخصص لازم را دارند بهره مند شوید.

از دیگر مزیت های نصب شیشه بالکنی این است که شما با نصب آن میتوانید از فضای موجود خود بهره وری بیشتری را داشته باشید. اگر فضای محیط منزل شما کم است، می توانید با نصب تراس شیشه ای، بهترین استفاده را از فضای موجود ببرید و حتی آن محیط را به محیط خانه خود نیز اضافه کنید تا فضای بیشتری را در خانه داشته باشید.

[caption id="" align="aligncenter" width="713"]نصب شیشه بالکن در تراس خانه نصب شیشه بالکن در تراس خانه[/caption]

بیشتر بخوانید:

شیشه بالکن جدید و امروزی و مزیت های نصب آن ها

درب اتوماتیک بیمارستانی

پارتیشن شیشه ای و نقش آن در دکوراسیون منزل

سفارش پارتیشن شیشه ای به صورت آنلاین

تعمیر و طراحی درب اتوماتیک و نوع سیستم طراحی شده در آن

حفظ انرژی محیط

مزیت دیگر نصب این شیشه ها این است که باعث حفظ انرژی درونی منزل می شود و انرژی آن را به خوبی حفظ می کند. حفظ شدن انرژی داخل منزل از اصلی ترین مسائلی است که باید به آن توجه زیادی شود. در اصل شما باید دنبال راه حلی برای حفظ انرژی موجود در داخل خانه باشید. در فصل پاییز و زمستان، انرزی که داخل منزل وجود دارد و در جریان است، انرژی گرمایشی می باشد و شما با نصب شیشه بالکن باعث می شوید که انرژ در داخل منزل باقی بماند و هدر نرود و شما حتی با نشستن در تراس خود نیز از فضای بیرونی می توانید لذت ببرید.

در فصول گرم سال مثل بهار و تابستان نیز شما فضای داخل خانه خود را با کولر خنک کرده اید، حفظ انرژی داخل منزل باعث می شود که فضا کاملا خنک بماند. شما حتی میتوانید شیشه بالکن را در ساختمان های اداری خود نیز نصب کنید تا مانع از هدر رفت انرژی شوید.

[caption id="" align="aligncenter" width="723"]شیشه بالکن یلی شیشه بالکن یلی[/caption]

مقاومت بسیار زیاد این شیشه ها

شیشه بالکنی ها از آنجایی که از جنس شیشه های سکوریت می باشد، مقاومت بسیار زیادی دارند و به همین خاطر شما می توانید با نصب آن ها، فضای داخل بالکن خود را ایمن تر کنید. اگر شما در خانواده کودک و فرزند خردسال دارید، میتوانید با نصب شیشه های بالکن در تراس، فضا را برای بازی آن ها امن تر کنید و خیالتان بابت امنیت آن ها راحت تر باشد.شیشه سکوریت به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد نشکن و مقاوم هستند ولی اگر ضربه بسیار محکمی به آنها بخورد به تیکه های بسیار ریزی تبدیل می شوند که بسیار بی خطر است و مانند شیشه های معمولی تیز و برنده نیست.

این شیشه ها به دلیل حرارت بسیار بالایی که در هنگام ساخته شدن به آن ها وارد می شود دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و شما می توانید با خیالی آسوده آن ها را استفاده کنید.

نصب شیشه بالکن در تهران

تهران یکی از شهر های بزرگ و صنعتی است که آلودگی هوا و سر و صدا در آن بسیار زیاد می باشد و افرادی که در شهر های بزرگ زندگی می کنند دنبال راه حلی برای فرار از این آلودگی ها و سرو صدا ها هستند. نصب شیشه بالکن یکی از بهترین راه حل ها برای این موضوع می باشد و حتی باعث زیبا تر شدن ساختمان نیز می شود.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

آلاچیق شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه دودبند

شیشه بالکن

[caption id="attachment_4176" align="aligncenter" width="1030"]بالکن شیشه ای شیشه های بالکنی[/caption]

[av_button label='برای سفارش شیشه بالکن کلیک کنید' link='manually,https://imendoorsazepart.com/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d9%84%da%a9%d9%86/' link_target='' size='medium' position='center' icon_select='yes' icon_hover='aviaTBicon_hover' icon='ue859' font='entypo-fontello' color='black' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff' av_uid='av-34m7ue']

[av_gallery ids='4651,4595,3906,3945,3833' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload' alb_description='' id='' custom_class='' av_uid='av-6l5j5' admin_preview_bg='']

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی