شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن چیست؟
شیشه بالکن و انواع آن امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی از آنها برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند. برای خرید شیشه بالکن باید به کاربرد متنوع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که کاربرد آن اهمیت بسیاری دارد. در واقع بسیاری از افراد در مورد کاربرد شیشه تراس آشنایی زیادی ندارند، و به همین دلیل شاید در بسیاری از مکان هایی که می شود از آنها استفاده کرد، استفاده ننمایند. برخی از شیشه های بالکن که در مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد کاربرد و خرید شیشه بالکن بیشتر شود.

انواع شیشه بالکن
شیشه بالکن و یراق آلاتی که در آن به کار می رود در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشند. شما برای اینکه شیشه و یراق آلات آن را خریداری کنید باید اطلاعات خود ار در مورد سیستم نصب و نحوه عملکرد آن بیشتر نمایید. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم زمانی که یک بالکن و یا تراس بزرگ داشته باشیم، داشتن شیشه تراس در آن بالکن فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، به همین دلیل در انتخاب شیشه ها بالکن به هیچ عنوان نباید شک کنید و هر یک از انواع شیشه های بالکن را که بیشتر می پسندید را در پروژه های متنوع خود نصب نمایید.
در بسیاری از شهرهایی که بزرگ هستند و آلودگی و سر و صدا در آن زیاد است، شما می توانید با نصب شیشه های بالکن، از آلودگی های بیرون و همچنین سر و صدایی که در محیط نزدیک وجود دارد در امان باشید. بر همین اساس به شما پیشنهاد نصب انواع شیشه های بالکن که هر یک از آنها مزیت های متنوعی دارند را می دهیم تا فضای بالکن و تراس خود را با وجود این شیشه ها بسیار زیباتر و خاص تر نمایید.
برای ساخت و نصب این نوع از شیشه های بالکن از شیشه هایی که 8 الی 10 میلیمتر ضخامت دارند استفاده می کنند که یراق آلات مورد استفاده شده در این شیشه ها بسیار با کیفیت می باشد. البته باید بدانید نوع یراق آلاتی که در این نوع از شیشه مورد استفاده قرار می گیرد به سفارش مشتری بستگی دارد، چرا که هزینه هر یک از آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

  • ۰
  • ۰

 شیشه بالکن

شیشه بالکن امروزه به عنوان بخشی از تجهیزات شیشه ای ساختمان ها به شمار می رود که افراد بسیاری در ساختمان های خود از آن استفاده می کنند. بیشتر ساختمان هایی که مدرن هستند از انواع شیشه های بالکن استفاده می کنند تا زیبایی نمای ساختمان را بیشتر کنند.

بیشتر معمارانی که در زمینه ساخت ساختمان فعالیت می کنند انواع شیشه بالکن را هم در نمای ساختمان به کار می برند تا زیبایی نما را افزایش دهند و از این طریق مشتریان بیشتری را جذب نمایند. بسیاری از افراد هم مزیت های شیشه های بالکن برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد و به این مسئله توجه می کنند، به همین دلیل در ساختمان خود اقدام به نصب شیشه های بالکن می نمایند.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در سازه پارت همراه باشید تا درباره شیشه بالکن ها و ویژگی آن ها اطلاعاتی به دست آورید.

شیشه بالکن مدرن و شیک

امروزه بیشتر ساختمان سازان و معمارها توجه اصلی شان روی مدرن بودن ساختمان ها می باشد. به همین دلیل از تجهیزاتی که مدرن می باشد برای نمای بیرونی و درونی ساختمان استفاده می کنند. هر یک از انواع شیشه های بالکن زیبایی و جذابیت خاصی به نما می بخشد و شما می توانید هر یک را که بیشتر می پسندید،برای بالکن خود انتخاب کنید.

ویژگی های شیشه بالکن

زیبایی های شیشه بالکن مدرن

یکی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی هایی که شیشه های بالکن مدرن دارند این است که زیبا و جذاب می باشند. در واقع هر فردی که اقدام به نصب شیشه بالکن مدرن می نماید مایل است که زیبایی ساختمان خود را بیشتر کند. البته که شما می توانید با نصب شیشه های بالکن فضای درونی تراس را بسیار زیباتر نمایید. به عنوان مثال اگر شما بخواهید از گل های خانگی استفاده نمایید فضای خانه را بسیار زیباتر و شیک تر می کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="775"]نمونه اجرایی شیشه بالکن تاشو در بالکن خانه نمونه اجرایی شیشه بالکن تاشو در بالکن خانه[/caption]

 اگر تراس شما مساحت زیادی داشته باشد می توانید درون تراس میز و صندلی بچینید و با خانواده ساعتی را کنار هم چای بنوشید و صحبت. خانواده هایی که کودکان خردسال دارند با نصب شیشه های بالکن دیگر خیالشان راحت است که کودک به راحتی می تواند در تراس مشغول بازی باشد. این مسئله که شیشه های به کار رفته شده در شیشه های بالکن  عایق حرارتی می باشد یکی از بهترین ویژگی های آن به شمار می رود که در هر فصلی می توانید از تراس خود مانند بخشی از خانه استفاده کنید.

 

شیشه های به کار رفته شده در شیشه های بالکن  عایق حرارتی می باشد یکی از بهترین ویژگی های آن به شمار می رود که در هر فصلی می توانید از تراس خود مانند بخشی از خانه استفاده کنید.

مدل های متنوع شیشه های بالکن

[caption id="" align="aligncenter" width="791"]نمونه قابل اجرا شیشه بالکنی نمونه قابل اجرا شیشه بالکنی[/caption]

هر یک از مدل هایی که در شیشه های بالکن وجود دارد دارای ویژگی های متنوعی می باشد و آنها دارای زیبایی های منحصر به فردی هستند. شما می توانید بر اساس محیط تراس خود یکی از آنها را که مناسب تر اس است را انتخاب کرده و برای تراس خود نصب کنید. رنگ بندی های جذابی که در تراس های شیشه ای به کار می رود بسیار متنوع می باشد و شما می توانید در بین انواع آن یکی را که بیشتر علاقه دارید و می پسندید را انتخاب کرده و نصب کنید. اگر شما رنگ شیشه خاصی را در نظر دارید می توانید آن را انتخاب کرده و به کارشناسان آن را سفارش دهید تا برای شما نصب کنند.

زیبایی روف گاردن ها با به کارگیری از شیشه های بالکنی مدرن

امروزه در بیشتر ساختمان هایی که طبقات زیادی دارند روف گاردن های زیبا و جذابی را می سازند که شما می توانید در این قسمت شهر را تماشا کنید. تجهیزات زیادی برای ساخت روف گاردن ها مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از آنها شیشه های بالکن  می باشد. شیشه های بالکن  در روف گاردن ها نه تنها زیبایی فضا را بسیار بیشتر می کند بلکه امنیت ساختمان را هم افزایش می دهد.

از آنجایی که روف گاردن ها در طبقات بالا هستند باید یک عایق مناسبی برای ارتفاع داشته باشند و بهترین عایق شیشه های بالکن  به شمار می رود. پروفیل هایی که در شیشه های بالکن  نصب می شود زیبایی و جذابیت منحصر به فردی دارد که شما می توانید یکی از آنها را برای روف گاردن خود انتخاب کنید.

زیبایی ویلاها و باغ ها با نشیشه های بالکن

امروزه بسیاری از افراد به دلیل آب و هوای مناسبی که در برخی از قسمت های کشور وجود دارد اقدام به ساخت ویلا و یا باغ می نمایند تا چند روزی را در آن فضا به استراحت بپردازند. برخی از شهرهای شمالی رطوبت زیادی دارند و به همین دلیل شما نمی توانید در این شهرها بدون اینکه شرجی بودن هوا آزارتان ندهد در تراس بنشینید.

[caption id="" align="aligncenter" width="818"]شیشه بالکن تاشو و متحرک شیشه بالکن تاشو و متحرک[/caption]

با نصب شیشه های بالکن در ویلا و باغ می توانید از منظره ای که وجود دارد نهایت لذت را ببرید و همچنین ساعتی ار در کنار خانواده خود و دوستانتان خوش باشید.همچنین در برخی از نواحی دیگری که آب و هوا بسیار مناسب است با نصب شیشه های بالکن می توانید زیبایی باغ و ویلای خود را بسیار افزایش دهد و هر زمان که مایل بودید شیشه را ببندید.

نصب حرفه ای شیشه های بالکنی مدرن

شیشه های بالکن مدرن به دلیل ویژگی ها و انواع مختلفی که دارد باید به وسیله افرادی که نصاب هستند و تخصص بیشتری در این زمینه دارند نصب شوند، در غیر این صورت نصب آنها با مشکل ایجاد می شود. در واقع شما باید به خوبی بدانید اگر می خواهید شیشه های بالکن  خود ر به درستی نصب کنید باید از افراد حرفه ای درخواست نمایید. نصاب هایی که در شرکت ایمن در فعالیت می کنند به دلیل سال ها سابقه و تجربه ای که در این زمینه دارند می توانند برای شما به بهترین نحو ممکن شیشه ها را نصب کنند.

متراژ های متنوع این نوع شیشه بالکن ها 

شیشه های بالکن مدرن هم مانند بسیاری از تجهیزات شیشه ای ساختمان از شیشه های سکوریت تولید می شود و مقاومت بسیاری دارد. شما هر یک از آنها را که مایل باشید می توانید سفارش دهید تا برای شما تولید و نصب کنند. تراس شما در هر اندازه و مساحتی که باشد با شیشه های بالکن بسیار زیباتر می شود و بدون شک اگر تراس شما بزرگ تر باشد با شیشه های بالکن بسیار زیباتر می شود. البته متخصصینی که در زمینه تولید شیشه های بالکن تخصص دارند می توانند در تراس های کوچک شما هم شیشه های زیبایی را نصب کنند.

با سایر محصولات ایمن دُر سازه پارت آشنا شوید :

شیشه بالکن

پارتیشن شیشه ای

شیشه سکوریت

کارشناسانی که در شرکت ایمن در فعالیت می کنند به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما هستند و شما می توانید هر پرسشی که از آنها در مورد قیمت شیشه های بالکن ریلی دارید بپرسید تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی نمایند و در بین آنها یکی از آنها را که برای شما مناسب تر است و می توانید هزینه آن را پرداخت نمایید انتخاب کنید. زمان ساخت و ارائه شیشه های بالکن در این شرکت بسیار سریع انجام می شود و شما می توانید در کمترین زمان سفارش های تان را دریافت کنید.

 

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692   

02144051014    02144053055   

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی