شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن چیست؟
شیشه بالکن و انواع آن امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی از آنها برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند. برای خرید شیشه بالکن باید به کاربرد متنوع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که کاربرد آن اهمیت بسیاری دارد. در واقع بسیاری از افراد در مورد کاربرد شیشه تراس آشنایی زیادی ندارند، و به همین دلیل شاید در بسیاری از مکان هایی که می شود از آنها استفاده کرد، استفاده ننمایند. برخی از شیشه های بالکن که در مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد کاربرد و خرید شیشه بالکن بیشتر شود.

انواع شیشه بالکن
شیشه بالکن و یراق آلاتی که در آن به کار می رود در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشند. شما برای اینکه شیشه و یراق آلات آن را خریداری کنید باید اطلاعات خود ار در مورد سیستم نصب و نحوه عملکرد آن بیشتر نمایید. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم زمانی که یک بالکن و یا تراس بزرگ داشته باشیم، داشتن شیشه تراس در آن بالکن فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، به همین دلیل در انتخاب شیشه ها بالکن به هیچ عنوان نباید شک کنید و هر یک از انواع شیشه های بالکن را که بیشتر می پسندید را در پروژه های متنوع خود نصب نمایید.
در بسیاری از شهرهایی که بزرگ هستند و آلودگی و سر و صدا در آن زیاد است، شما می توانید با نصب شیشه های بالکن، از آلودگی های بیرون و همچنین سر و صدایی که در محیط نزدیک وجود دارد در امان باشید. بر همین اساس به شما پیشنهاد نصب انواع شیشه های بالکن که هر یک از آنها مزیت های متنوعی دارند را می دهیم تا فضای بالکن و تراس خود را با وجود این شیشه ها بسیار زیباتر و خاص تر نمایید.
برای ساخت و نصب این نوع از شیشه های بالکن از شیشه هایی که 8 الی 10 میلیمتر ضخامت دارند استفاده می کنند که یراق آلات مورد استفاده شده در این شیشه ها بسیار با کیفیت می باشد. البته باید بدانید نوع یراق آلاتی که در این نوع از شیشه مورد استفاده قرار می گیرد به سفارش مشتری بستگی دارد، چرا که هزینه هر یک از آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

  • ۰
  • ۰

 شیشه بالکن

تماشای برف و باران همیشه برای هر فردی بسیار لذت بخش است و شما با نصب شیشه بالکن از تماشای برف و باران لذت بیشتری خواهید برد.  اینکه شما همراه با نوشیدن یک فنجان چای و یا قهوه در محیط امن و گرم خانه خود بتوانید از محیط بیرونی لذت ببرید تنها با نصب کردن یکی از مدل های شیشه های بالکن میسر می شود.

شیشه های بالکن متحرک ساخت شرکت ایمن در بر اساس تکنولوژی های به روز و جدید تولید می شود، به همین دلیل زیبایی محیط بیرونی و درونی ساختمان را بسیار بیشتر می شود. یکی از جدیدترین مدل های شیشه بالکن که شما می توانید آنها را در ساختمان های مورد نظر خود نصب کنید مدل متحرک می باشد.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ایمن در سازه پارت همراه باشید تا درباره شیشه بالکن متحرک و مراحل نصب  و راه اندازی آن صحبت کنیم.

شیشه بالکن متحرک

شیشه های بالکن متحرک از جمله جدیدترین مدل های این تجهیزات ساختمانی به شمار می رود که به دو دسته تقسیم می شود و هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارد که عبارت می باشد از :

  1. با قاب آلومینیومی

این نوع از قاب هایی که در شیشه های بالکن به کار می رود قابلیت جمع شدن دارد و به همین دلیل طرفداران آن بسیار بیشتر است. از نظر امنیتی این نوع از شیشه های بالکن ضریب بسیار بالایی دارند و به بهترین نحو ممکن نور از درون آنها خارج می شود و انرژی و حرارت را ذخیره می کند. افرادی که نصب شیشه بالکن را بر عهده دارند از بهترین و با کیفیت ترین یراق آلات استفاده می کنند تا عملکرد مناسبی داشته باشد. این مدل از شیشه های بالکن به این دلیل که دارای قاب می باشند امنیت بیشتری را در ساختمان شما ایجاد می کنند، به همین دلیل شما می توانید آنها را نصب کرده و از امکانات آن بهره مند شوید.

[caption id="" align="aligncenter" width="904"]نمونه طرح شیشه های بالکنی نمونه طرح شیشه های بالکنی[/caption]

  1. بدون قاب

همانطور که از نام این مدل مشخص می باشد، باید بدانید که رد این مدل پارتیشن های نگهدارنده عمودی و افقی وجود ندارد و به همین دلیل شما دید بازتری به بیرون از ساختمان خواهید داشت. شیشه هایی که در این مدل مورد استفاده قرار می گیرد 8 الی 10 میلی متر می باشد به همین دلیل لنگه های آن را می توانید در هر دو طرف دیوار جمع کنید.

همچنین باید بدانید شیشه ها سکوریت می باشند و به همین دلیل هرگز دچار آسیب و یا ضربه ای نمی شوند. به این مدل آکاردئونی هم نیز گفته می شود و به راحتی قابلیت جابجایی دارند. اگر شما بر این باور می باشید که این مدل نسبت به مدل قاب دارد دارای کمبودهایی می باشد، بسیار اشتباه می کنید، چرا که با این مدل هم سکوریت بودن و امنیت خود را دارد و تنها دید بیشتری را برای شما فراهم می نماید.

نصب و راه اندازی شیشه های بالکن متحرک

شیشه های بالکن متحرک به عنوان یکی از بهترین پوشش های تراس و بالکن به شمار می رود و آن را به صورت افقی روی کف و یا سقف تراس نصب می کنند. برای نصب و راه اندازی کردن شیشه های بالکن باید مراحل متعددی طی شود تا به خوبی این شیشه ها در بالکن شما نصب شوند. برخی از مهمترین مراحلی که باید برای نصب و راه اندازی شیشه های بالکن متحرک طی شود عبارت می باشد از :

  1. اندازه گیری

یکی از مهمترین مراحلی که برای نصب شیشه های بالکن باید انجام شود اندازه گیری تراس می باشد. برخی از افرادی که می خواهند شیشه های بالکن را روی روف گاردن نصب کنند محیط و مساحت بیشتری را در اختیار دارند، به همین دلیل آنها  زیبایی بیشتری را به محیط خود می بخشند. اینکه روف گاردن شما سرپوشیده باشد و از شیشه های بالکن ریلی و متحرک برای زیبایی و امنیت آن استفاده کنید بدون شک بهترین انتخاب شما به شمار می رود. البته که بسیاری از افراد هم در تراس خود که مساحت کمی دارد مایل هستند شیشه های بالکن متحرک را نصب کنند که آنها هم باید اندازه گیری دقیق تراس خود را به کارشناسان شرکت بسپارند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]ایمن در- شیشه بالکن ایمن در- شیشه بالکن[/caption]

برخی از افرادی که می خواهند شیشه های بالکن را روی روف گاردن نصب کنند محیط و مساحت بیشتری را در اختیار دارند، به همین دلیل آنها  زیبایی بیشتری را به محیط خود می بخشند. اینکه روف گاردن شما سرپوشیده باشد و از شیشه های بالکن ریلی و متحرک برای زیبایی و امنیت آن استفاده کنید بدون شک بهترین انتخاب شما به شمار می رود.

  1. انتخاب نوع

همانطور که بیان نمودیم شیشه های بالکن دو دسته می باشد که یکی از آنها بدون قاب و دیگری با قاب است. شما بسته به نوع محیطی که دارید می توانید یکی از آنها را در تراس خود نصب کنید. اینکه شما یکی از انواع آن را انتخاب کنید به طور کامل بستگی به فضای تراس شما دارد. بر همین اساس بهتر است شما از کارشناسان شرکت درخواست نمایید تا به مکان مورد نظر شما مراجعه کنند تا بتوانند بهترین مدل شیشه های بالکن متحرک را معرفی کنند.

  1. انتخاب یراق آلات

یراق آلاتی که در نصب شیشه های بالکن به کار می رود متنوع می باشد و شما باید در بین انواع گوناگون آن یکی را انتخاب کنید. تنوعی که در یراق آلات وجود دارد به کیفیت آنها خلاصه می شود، بنابراین شما باید از نظر قیمتی و کیفیتی یکی از آنها را انتخاب کنید. اگر می خواهید تا سال های طولانی از شیشه های بالکن خود استفاده کنید بهتر است یراق آلاتی را سفارش دهید که کیفیت مناسبی دارند.

همانطور که بیان نمودیم شیشه های بالکن دو دسته می باشد که یکی از آنها بدون قاب و دیگری با قاب است. شما بسته به نوع محیطی که دارید می توانید یکی از آنها را در تراس خود نصب کنید. اینکه شما یکی از انواع آن را انتخاب کنید به طور کامل بستگی به فضای تراس شما دارد. بر همین اساس بهتر است شما از کارشناسان شرکت درخواست نمایید تا به مکان مورد نظر شما مراجعه کنند تا بتوانند بهترین مدل شیشه های بالکن متحرک را معرفی کنند.

  1. انتخاب رنگ

رنگ بندی شیشه های بالکن متحرک متنوع می باشد و شما باید بین رنگ بندی های گوناگون آن یکی ار که بیشتر می پسندید انتخاب کرده و سفارش دهید. دقت داشته باشید که رنگ شفاف یکی از بهترین رنگ های این نوع از شیشه های بالکن می باشد ولی شما هر رنگی را که با طراحی دکوراسیون فضای مورد نظرتان هماهنگی دارد را هم می توانید انتخاب کنید

[caption id="" align="aligncenter" width="743"]شیشه بالکن شیشه بالکن[/caption]

  1. مراجعه نصاب شرکت

بعد از اینکه اندازه گیری شیشه های بالکن  شما به درستی انجام شود کارشناسان اندازه های مورد نیاز آن فضا را به کارخانه سفارش می دهند تا تولید و ساخته شود. بعد از اینکه شیشه بالکن های متحرک شما آماده شود، نصاب های شرکت برای نصب آنها به محل مراجعه می کنند. شما به تنهایی هرگز نمی توانید این شیشه های بالکن را نصب کنید، چرا که یراق آلات آن ویژگی های منحصر به فردی دارد و تنها افرادی که در این زمینه تخصص دارند می توانند آنها در فضاهای مختلف نصب کنند.

با سایر محصولات ایمن دُر سازه پارت آشنا شوید :

شیشه بالکن

پارتیشن شیشه ای

شیشه سکوریت

کارشناسانی که در شرکت ایمن در فعالیت می کنند به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما هستند و شما می توانید هر پرسشی که از آنها در مورد قیمت شیشه های بالکن ریلی دارید بپرسید تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی نمایند و در بین آنها یکی از آنها را که برای شما مناسب تر است و می توانید هزینه آن را پرداخت نمایید انتخاب کنید. زمان ساخت و ارائه شیشه های بالکن در این شرکت بسیار سریع انجام می شود و شما می توانید در کمترین زمان سفارش های تان را دریافت کنید.

"<yoastmark

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی