شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن چیست؟
شیشه بالکن و انواع آن امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی از آنها برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند. برای خرید شیشه بالکن باید به کاربرد متنوع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که کاربرد آن اهمیت بسیاری دارد. در واقع بسیاری از افراد در مورد کاربرد شیشه تراس آشنایی زیادی ندارند، و به همین دلیل شاید در بسیاری از مکان هایی که می شود از آنها استفاده کرد، استفاده ننمایند. برخی از شیشه های بالکن که در مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد کاربرد و خرید شیشه بالکن بیشتر شود.

انواع شیشه بالکن
شیشه بالکن و یراق آلاتی که در آن به کار می رود در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشند. شما برای اینکه شیشه و یراق آلات آن را خریداری کنید باید اطلاعات خود ار در مورد سیستم نصب و نحوه عملکرد آن بیشتر نمایید. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم زمانی که یک بالکن و یا تراس بزرگ داشته باشیم، داشتن شیشه تراس در آن بالکن فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، به همین دلیل در انتخاب شیشه ها بالکن به هیچ عنوان نباید شک کنید و هر یک از انواع شیشه های بالکن را که بیشتر می پسندید را در پروژه های متنوع خود نصب نمایید.
در بسیاری از شهرهایی که بزرگ هستند و آلودگی و سر و صدا در آن زیاد است، شما می توانید با نصب شیشه های بالکن، از آلودگی های بیرون و همچنین سر و صدایی که در محیط نزدیک وجود دارد در امان باشید. بر همین اساس به شما پیشنهاد نصب انواع شیشه های بالکن که هر یک از آنها مزیت های متنوعی دارند را می دهیم تا فضای بالکن و تراس خود را با وجود این شیشه ها بسیار زیباتر و خاص تر نمایید.
برای ساخت و نصب این نوع از شیشه های بالکن از شیشه هایی که 8 الی 10 میلیمتر ضخامت دارند استفاده می کنند که یراق آلات مورد استفاده شده در این شیشه ها بسیار با کیفیت می باشد. البته باید بدانید نوع یراق آلاتی که در این نوع از شیشه مورد استفاده قرار می گیرد به سفارش مشتری بستگی دارد، چرا که هزینه هر یک از آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

  • ۰
  • ۰

شیشه بالکن

سال های بسیار زیادی است که افراد از شیشه بالکن در تراس خود استفاده می کنند. مزیت هایی که استفاده از این شیشه ها دارد روز به روز تعداد طرفداران آن را بیشتر می کند و افراد زیادی اقدام به نصب شیشه های بالکن می نمایند. شرکت ایمن در که در زمینه تولید محصولات شیشه ای فعالیت می کند انواع شیشه های بالکن را برای تراس شما طراحی می نماید.

شما می توانید هر سفارشی که در مورد نصب محصولات شیشه ای خود دارید را به شرکت ایمن در ارائه دهید تا در کمترین زمان سفارش های خود را دریافت کنید. یکی از بهترین مدل های شیشه های بالکن نوع ریلی آن می باشد که هم زیبایی ساختمان را بسیار بالاتر می برد و هم اینکه راحت تر می توانید با آن کار کنید.

طراحی زیبای شیشه بالکن ریلی به وسیله ایمن در

شیشه بالکن ریلی یکی از زیباترین شیشه هایی می باشد که سال های زیادی از آن استفاده می شد. طرفداران این نوع از شیشه های بالکن بسیار بیشتر است و افرادی که تراس بزرگی دارند ترجیح می دهند که از این مدل استفاده کنند. برخی از مهمترین ویژگی هایی که در این نوع شیشه می توانیم بیان کنیم عبارت می باشد از :

[caption id="" align="aligncenter" width="888"]نمونه اجرا شده شیشه بالکن ریلی نمونه اجرا شده شیشه بالکن ریلی[/caption]

  1. رویای باز کردن پنجره ای بزرگ با یک انگشت

از آنجایی که شیوه باز و بسته کردن این نوع از شیشه ی بالکنی بسیار آسان می باشد روز به روز در بین مصرف کنندگان محبوبیت زیادی به دست آورده و افراد ترجیح می دهند این مدل را به جای مدل ثابت نصب کنند. بخش بزرگی از بازار شیشه های بالکن به این نوع اختصاص پیدا کرده و محبوبیت زیادی را در این چند سال به دست آورده است. یکی از نکاتی که در مورد این شیشه ها و کارایی آنها اهمیت بسیار زیادی دارد این است که کارکرد آنها ارتباط بسیار مستقیمی با جنس پنجره های ریلی دارد.

اگر شیشه هیا بالکن که به صورت ریلی طراحی شده اند به راحتی باز و بسته نشوند، بدون شک برای کاربر این مسئله آزار دهنده می باشد. عایق بندی این سیستم باید به صورت بسیار حرفه ای انجام شود تا بعدا دچار ایراد نگردد. یراق آلاتی هم که در این نوع شیشه ها مورد استفاده قرار می گیرد بسیار عالی و با کیفیت می باشد و همین امر موجب می شود که تا چند سال از آنها استفاده کنید.

شیوه باز و بسته کردن این نوع از شیشه بالکن بسیار آسان می باشد روز به روز در بین مصرف کنندگان محبوبیت زیادی به دست آورده و افراد ترجیح می دهند این مدل را به جای مدل ثابت نصب کنند.

سیستم ریلی زمانی که به وسیله افراد حرفه ای طراحی شود، هرگز دچار ایراد و مشکل نخواهد شد. شرک ایمن در یکی از بزرگترین شرکت های تولید محصولات شیشه ای می باشد که در زمینه تولید شیشه های ریلی تخصص بسیاری دارد و با شرکت های که خارجی هستند هم به رقابت می پردازد.

پروژه های بسیاری که این شرکت انجام داده است، رضایت مشتریان را به همراه داشته و به همین دلیل روز به روز تعداد پروژه های انجام شده توسط این شرکت افزایش پیدا می کند. از آنجایی که استفاده کردن از شیشه های ریلی بسیار آسان می باشد، شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و در عملکرد آن هیچ مشکلی به وجود نمی آید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]شیشه بالکن ریلی شیشه بالکن ریلی[/caption]

  1. طراحی زیبا و عایق بندی شیشه های ریلی

طراحی شیشه هایی که ریلی هستند و از این سیستم استفاده می کنند بسیار هم می باشد و باید به آنها اهمیت خاصی داده شود. متخصصان شرکت با دقت بسیار و بر اساس نیاز شما طراحی این شیشه ها را انجام می دهند، البته باید بدانید ساختار بنا هم یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که زمان طراحی شیشه های ریلی باید به آن توجه شود. بدون شک شما بسیاری از خانه ها و ساختمان ها را مشاهده نموده اید که شیشه های ریلی آنها به درستی نصب نشده است و یا اینکه درزهایی بین دیوار و پنجره وجود دارد.

این پنجره ها با اینکه کیفیت بسیار مناسبی هم دارند بدون شک به وسیله افراد حرفه ای نصب نشده اند. اینکه تنها شیشه های ریلی زیبایی داشته باشند کافی نیست، و باید به شیوه نصب آنها هم اهمیت بسیاری داده شود. افرادی که حرفه ای هستند به خوب یمی توانند اندازه گیری های شیشه را انجام داده و آن را به بهترین نحو ممکن بدون اینکه هیچ درز و مشکلی در آن وجود داشته باشد نصب کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1030"]نمای داخلی از شیشه بالکن ریلی نمای داخلی از شیشه بالکن ریلی[/caption]

  1. زیبایی خانه های شما اندیشه اصلی شرکت

شیشه تراس و یا همان شیشه های بالکن نقش بسیار مهمی در زیبایی خانه شما دارند و تاثیر زیادی در زیبایی خانه می گذارند. بیشتر اوقات به رنگ و زیبایی شیشه های ریلی اهمیت داده نمی شود، اما باید بدانید که این مسئله دارای اهمیت بسیاری می باشد، چرا که بیشتر افراد نمای بیرونی شیشه ها را مشاهده می کنند و اگر زیبایی درون آن مشاهده نکنند بدون شک برایشان بسیار جذاب نخواهد بود. هر یک از رنگ بندی هایی که روی شیشه های ریلی صورت می گیرد دارای بهترین کیفیت می باشد و در برابر سرما و گرما مقاومت بسیاری دارد.

شما می توانید هر رنگی را که مایل هستید و به آن علاقه دارید را سفارش دهید تا برای شما متخصصان طراحی نموده و نصب کنند. برخی از افراد شاید بر این باور باشند که رنگ های متنوع شیشه های بالکن امکان دارد بعد از مدتی  شفافیت خود را از دست بدهند. ولی باید بدانید اصلا اینطور نیست و رنگ هایی که شرکت روی یراق آلات شیشه ها به کار می گیرد دارای بهترین کیفیت می باشد.

هر یک از رنگ بندی هایی که روی شیشه های ریلی صورت می گیرد دارای بهترین کیفیت می باشد و در برابر سرما و گرما مقاومت بسیاری دارد. شما می توانید هر رنگی را که مایل هستید و به آن علاقه دارید را سفارش دهید تا برای شما متخصصان طراحی نموده و نصب کنند.

اگر شما می خواهید فضای منزل خود را زیباتر کنید، بهتر است از رنگ بندی های متنوع شیشه های بالکن که روی پروفیل های آن انجام می شود استفاده کنید. بیشتر افراد رنگ سفید را انتخاب می کنند، چرا که یان رنگ اولین رنگ آن به شمار می رود و به صورت کوره ای روی پروفیل های طراحی شده است. بیشتر افرادی که طراحی ساختمان هستند بیان داشته اند که رنگ سفید تاثیر بیشتری بر روی زیبایی نمای ساختمان دارد و به همین دلیل نیازی نیست رنگ آن را تغییر دهید. ولی با این وجود  شما می توانید رنگ مورد علاقه خودتان را انتخاب نموده و سفارش دهید تا برای شما طراحی کنند.

بیشتر بخوانید:

شیشه بالکن ریلی و عملکرد آن همراه با نرده های فلزی

7 مورد از پرسش های مهم در مورد شیشه بالکن

خدمات و اصول شرکت ایمن در در تولید و نصب شیشه بالکن

آشنایی با عوامل تاثیر گذار در قیمت شیشه بالکن ریلی

آشنایی با عواملی که در قیمت شیشه بالکن تاشو تاثیر دارد

  1. سال های طولانی مهمان خانه های شما هستیم

سیستم ریلی که در شیشه های بالکن به کار می رود پیچیدگی خاصی زمان طراحی دارد و باید از دو ریل برای حرکت آن استفاده شود. این دو ریل به کار برده شده در شیشه های ریلی موجب می گردد که ایمنی آنها بسیار بالاتر برود و همچنین طول عمر بیشتری هم نیز داشته باشند. شیشه های را به گونه ای طراحی کرده اند که هرگونه گرد و غبار و آلودگی وارد خانه شما نمی شود و عایق بندی آن هم بسیار مناسب و بی نظیر می باشد. درزگیرها یی که روی عایق بندی شیشه ها به کار می رود قدرت بسیاری دارد و به همین دلیل مانع ورودی آب به درون ساختمان می گردد.

استحکام و مقاومتی که شیشه های بالکن و یراق آلات آنها دارند می توانید مطمئن باشید. شما تا چندین سال بدون اینکه آنها دچار آسیب و یا ضربه ای شوند می توانید از آنها استفاده نموده و اگر هم دچار مشکل شدند با کارشناسان شرکت در میان بگذارید تا در کمترین زمان به مشکل شیشه های بالکن شما رسیدگی نمایند.

علل استفاده از شیشه بالکن

شیشه های ریلی بالکن زیبایی منحصر به فرد و ویژه ای در ساختمان ها و نمای بیرونی آنها ایجاد می کنند. به همین دلیل است که بیشتر افرادی که دارای تراس هایی با مساحت زیاد هستند این نوع شیشه ها را برای نصب سفارش می دهند.

شرکت ایمن در از آنجایی که سال های زیادی است در این زمینه تخصص دارد می توانید برای تولید شیشه های بالکن شما در هر اندازه و شکل سفارش های خود را به این شرکت ارائه دهید تا در کمترین زمان سفارش شما آماده شود. شما هر ایده ای که در نظرتان هست را می توانید با کارشناسان شرکت در میان بگذارید تا با همفکری شما و کارشناسان بهترین شیشه ریلی را در تراس خود نصب کنید.

با سایر محصولات ایمن دُر سازه پارت آشنا شوید :

شیشه بالکن

پارتیشن شیشه ای

شیشه سکوریت

کارشناسانی که در شرکت ایمن در فعالیت می کنند به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما هستند و شما می توانید هر پرسشی که از آنها در مورد قیمت شیشه های بالکن ریلی دارید بپرسید تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی نمایند و در بین آنها یکی از آنها را که برای شما مناسب تر است و می توانید هزینه آن را پرداخت نمایید انتخاب کنید. زمان ساخت و ارائه شیشه های بالکن در این شرکت بسیار سریع انجام می شود و شما می توانید در کمترین زمان سفارش های تان را دریافت کنید.

"<yoastmark

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی