شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن چیست؟
شیشه بالکن و انواع آن امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی از آنها برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند. برای خرید شیشه بالکن باید به کاربرد متنوع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که کاربرد آن اهمیت بسیاری دارد. در واقع بسیاری از افراد در مورد کاربرد شیشه تراس آشنایی زیادی ندارند، و به همین دلیل شاید در بسیاری از مکان هایی که می شود از آنها استفاده کرد، استفاده ننمایند. برخی از شیشه های بالکن که در مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد کاربرد و خرید شیشه بالکن بیشتر شود.

انواع شیشه بالکن
شیشه بالکن و یراق آلاتی که در آن به کار می رود در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشند. شما برای اینکه شیشه و یراق آلات آن را خریداری کنید باید اطلاعات خود ار در مورد سیستم نصب و نحوه عملکرد آن بیشتر نمایید. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم زمانی که یک بالکن و یا تراس بزرگ داشته باشیم، داشتن شیشه تراس در آن بالکن فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، به همین دلیل در انتخاب شیشه ها بالکن به هیچ عنوان نباید شک کنید و هر یک از انواع شیشه های بالکن را که بیشتر می پسندید را در پروژه های متنوع خود نصب نمایید.
در بسیاری از شهرهایی که بزرگ هستند و آلودگی و سر و صدا در آن زیاد است، شما می توانید با نصب شیشه های بالکن، از آلودگی های بیرون و همچنین سر و صدایی که در محیط نزدیک وجود دارد در امان باشید. بر همین اساس به شما پیشنهاد نصب انواع شیشه های بالکن که هر یک از آنها مزیت های متنوعی دارند را می دهیم تا فضای بالکن و تراس خود را با وجود این شیشه ها بسیار زیباتر و خاص تر نمایید.
برای ساخت و نصب این نوع از شیشه های بالکن از شیشه هایی که 8 الی 10 میلیمتر ضخامت دارند استفاده می کنند که یراق آلات مورد استفاده شده در این شیشه ها بسیار با کیفیت می باشد. البته باید بدانید نوع یراق آلاتی که در این نوع از شیشه مورد استفاده قرار می گیرد به سفارش مشتری بستگی دارد، چرا که هزینه هر یک از آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

  • ۰
  • ۰

 شیشه بالکن

یکی از مهمترین گزینه هایی که بسیاری از افراد زمان خرید و یا اجاره خانه به آن توجه می کنند شیشه بالکن نصب شده در ساختمان می باشد. اینکه بسیاری از افراد علاقه زیادی به نصب شیشه های بالکن دارند نشانه این است که می خواهند در محیط خانه شان مکانی را برای آرامش و سکوت که با بیرون در ارتباط می باشد را داشته باشند. امروزه به دلیل آلودگی هوا و شلوغی که در بیرون از شهر حاکم است افراد به دنبال مکانی در خانه خود هستند که در روزهای سرد زمستان و گرم تابستان در آن محیط آرامش داشته باشند.

برای انتخاب و نصب شیشه بالکن باید به چه مواردی دقت شود ؟

مکانیسم استفاده کردن از شیشه بالکن به شما این امکان را می دهد که در فصل گرم سال پنجره های تراس خود را باز کنید و از هوای بیرون لذت ببرید و در فصل سرد سال هم در تراس خود بنشینید و چای گرم بنوشید. بسیاری از افراد زمانی که می خواهند شیشه های بالکن خود را سفارش دهند بین نوع تاشو و یا همان ریلی و ثابت مردد هستند. آنها به خوبی نمی دانند که باید کدام یک از آنها را در تراس نصب کنند و همچنین کدام نوع بیشتر با تراس آنها هماهنگی های لازم را دارد.

شیشه های بالکن که به صورت ریلی هستند و باز می شوند یکی از بهترین انتخاب های شما به شمار می رود چرا که همیشه می توانید آن را باز و بسته کنید و از فضای بیرون از خانه لذت ببرید. برخی از افراد که تراس بسیار کوچکی دارند بر این باور می باشند که تنها باید از نوع ثابت شیشه های بالکن استفاده کنند و نمی توانند نوع تاشو را در تراس خود به کار ببرند.

تراس شما هر اندازه که مساحت داشته باشد، شما هر نوع شیشه بالکن از نوع ریلی و یا ثابت را که مایل باشید را می توانید در تراس خود نصب کنید. بنابراین زمانی که می خواهید سفارش خود را به کارشناسان ارائه دهید بهتر است در مورد علاقه خود صحبت کنید. کارشناسان از آنجایی که تجربه و تخصص بسیاری در زمینه نصب شیشه های بالکن دارند بهترین انتخاب را برای فضای شما معرفی خواهند کرد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1188"]شیشه بالکن شیشه بالکن[/caption]

پنجره ها و یا شیشه هایی که در بالکن نصب می شود تاثیر بسیار زیادی در میزان نور ورودی به خانه شما دارد، با این وجود که به عنوان عایق گرما و سرما هم عمل می کند. بسیاری از افراد بر این باور می باشند که قیمت بالکن شیشه ای شاید زیاد باشد و بر همین اساس از نصب آن منصرف شوند، آنها باید بدانند که قیمت شیشه های بالکن بسیار مناسب است. در واقع قیمت نهایی را زمان اندازه گیری به شما اعلام می کنند.

شیشه های بالکن که به صورت ریلی هستند و باز می شوند یکی از بهترین انتخاب های شما به شمار می رود چرا که همیشه می توانید آن را باز و بسته کنید و از فضای بیرون از خانه لذت ببرید. برخی از افراد که تراس بسیار کوچکی دارند بر این باور می باشند که تنها باید از نوع ثابت شیشه های بالکن استفاده کنند و نمی توانند نوع تاشو را در تراس خود به کار ببرند.

عملکرد شیشه های ریلی و جمع شونده چگونه است ؟

شیشه های ریلی و یا همان جمع شونده به گونه ای می باشد که شما آنها را در یک گوشه جمع می کنید. بیشتر روف گاردن ها، بالکن ها، نمایشگاه های ماشین و ... که زیبایی نمای ساختمان برایشان اهمیت بسیاری دارد از این نوع شیشه ها استفاده می کنند. پنل هایی که در این نوع شیشه ها به کار می رود بدون فریم و یا با فریم می باشد که شما هر نوع آن را که مایل باشید را می توانید سفارش دهید. پنل هایی که بدون فریم می باشند طرفداران بسیار زیادی دارند، چرا که دید از بیرون و داخل بدون مانع می باشد.

شما در فصل سرد سال می توانید هر طوری که مایل هستید از آنها استفاده کنید. شما بیشتر ساختمان هایی را که مشاهده می کنید و از زیبایی آنها لذت می برید بدون شک از این نوع شیشه های جمع شونده و یا همان ریلی استفاده کرده است. عملکرد این شیشه ها به این گونه است که :

- شما هر زمان اراده کنید و بخواهید می توانید پنل های شیشه را کنار بزنید و از فضای بیرونی و هوای بهاری لذت ببرید. برخی روزها به قدری هوا عالی و بی نظیر است، که شما بدون شک می خواهید هوا را به درون خانه تان بیاورید. روزهایی هم که هوا سرد است می توانید با نوشیدن چای و قهوه در تراس خود به تماشای باران و برف بنشیند و از این فضا لذت ببرید.

- کارشناسانی که برای اندازه گیری تراس شما می آید عرض شیشه ها را بین 40 الی 6- سانتیمتر محاسبه می کنند و در نظر می گیرند. در واقع این اندازه استاندارد می باشد چرا که سیستم عایق بندی در این فاصله انجام می شود تا از ورود آلودگی و گرد و غبار جلوگیری کند.

- پنل هایی که در شیشه بالکن ریلی به کار می رود قدرت جابجایی بسیار بیشتری دارند و به همین دلیل مقاومت آنها م بسیار بیشتر است. در نصب بالکن شیشه ای از شیشه سکوریت استفاده می شود تا شیشه ها با ضربات آرام و سبک هرگز شکسته نشوند.

بیشتر بخوانید :

آشنایی با عوامل تاثیر گذار در قیمت شیشه بالکن ریلی

آشنایی با عواملی که در قیمت شیشه بالکن تاشو تاثیر دارد

آشنایی با مراحل نصب و طراحی پارتیشن شیشه ای

زمان اجرا و نصب شیشه های بالکن چقدر است ؟

بسیاری از افراد زمانی که می خواهند شیشه های بالکن را در تراس خود نصب کنند این پرسش برایشان به وجود می آید که زمان نصب شیشه ها چقدر است. در واقع شما باید بدانید اگر فضای کار پیچیدگی زیادی نداشته باشد و طراحی آن خاص و منحصر به فرد نباشد، تنها در یک روز شیشه های شما نصب می شود. تمامی کاری که برای فضای کار ساده انجام می شود روکار است و در نمای کلی ساختمان شما تغییر زیادی به وجود نخواهد آمد.

[caption id="" align="aligncenter" width="1024"]شیشه های بالکن شیشه های بالکن[/caption]

نصاب های شیشه های بالکن از آنجایی که در زمینه کاری خود حرفه ای می باشند در کمتری زمان شیشه ها را نصب می کنند. ولی باید بدانید تمامی مدت زمانی که طول می کشد شیشه های بالکن شما نصب شود تنها به محیط و فضای کار بستگی دارد. زمانی که فضا پیچیدگی زیادی داشته باشد روند نصب آن امکان دارد زمان ببرد و شاید نصاب ها تا چند روز برای نصب شیشه های بالکن به فضای مورد نظر شما مراجعه کنند.

آیا از نرده های بالکن را هم می توان در کنار شیشه های بالکن استفاده کرد ؟

بسیاری از افراد بر این باور می باشند که شیشه های بالکن به تنهایی از جان آنها و فرزندانشان مراقبت نمی کند. البته باید بدانید این باور بسیار قدیمی می باشد و شیشه هایی که در بالکن نصب می گردد همگی دارای بهترین کیفیت و سکوریت می باشند.

در واقع کیفیت شیشه هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است مناسب نبوده و همچنین اصول نصب برای آن رعایت نمی شده است. با گذشت زمان تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است و شیشه هایی که در بالکن مورد استفاده قرار می گیرد دارای کیفیت بسیار عالی و بی نظیری می باشد. این شیشه های هرگز شکسته نمی شوند ولی با این وجود افراد زیادی مایل هستند که از نرده هم در تراس شیشه ای خود استفاده کنند. نرده هایی که در تراس به کار می رود ویژگی هایی خاصی دارد که عبارت است :

- کیفیت و مقاومت آنها بسیار عالی و بی نظیر می باشد، چرا که بیشتر آنها از جنس فلز هستند.

- ضخامت آنها بالای 8 میلی متر می باشد و به همین دلیل باید بدانید دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند.

- در برابر تغییرات آب و هوایی هرگز زنگ نمی زنند و زیبایی خود را از دست نمی دهند، چرا که لایه روی به کار برده شده در آنها دارای مقاومت بسیار زیادی می باشد.

- بسیاری از افرادی که به شیشه های بالکن اعتماد ندارند باید بدانند که میله های به کار رفته شده در پشت آنها بسیار ایمن می باشد و جان پناهی مناسب به شمار می رود.

- تنوع مدل هایی که در نرده های تراس وجود دارد بسیار زیاد می باشد و شما هر یک از آنها را که مایل باشید می توانید سفارش دهید تا برای تراس شما آنها را نصب کنند. مدل هایی که ساده هستند بدون شک زیبایی بیشتری هم نیز دارند.

با سایر محصولات ایمن دُر سازه پارت آشنا شوید :

شیشه بالکن

پارتیشن شیشه ای

شیشه سکوریت

 

کارشناسانی که در شرکت ایمن در فعالیت می کنند به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما هستند و شما می توانید هر پرسشی که از آنها در مورد قیمت شیشه های بالکن ریلی دارید بپرسید تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی نمایند و در بین آنها یکی از آنها را که برای شما مناسب تر است و می توانید هزینه آن را پرداخت نمایید انتخاب کنید. زمان ساخت و ارائه شیشه های بالکن در این شرکت بسیار سریع انجام می شود و شما می توانید در کمترین زمان سفارش های تان را دریافت کنید.

"<yoastmark

 

02144011723   02144012692

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی