شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن چیست؟
شیشه بالکن و انواع آن امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی از آنها برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند. برای خرید شیشه بالکن باید به کاربرد متنوع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که کاربرد آن اهمیت بسیاری دارد. در واقع بسیاری از افراد در مورد کاربرد شیشه تراس آشنایی زیادی ندارند، و به همین دلیل شاید در بسیاری از مکان هایی که می شود از آنها استفاده کرد، استفاده ننمایند. برخی از شیشه های بالکن که در مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد کاربرد و خرید شیشه بالکن بیشتر شود.

انواع شیشه بالکن
شیشه بالکن و یراق آلاتی که در آن به کار می رود در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشند. شما برای اینکه شیشه و یراق آلات آن را خریداری کنید باید اطلاعات خود ار در مورد سیستم نصب و نحوه عملکرد آن بیشتر نمایید. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم زمانی که یک بالکن و یا تراس بزرگ داشته باشیم، داشتن شیشه تراس در آن بالکن فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، به همین دلیل در انتخاب شیشه ها بالکن به هیچ عنوان نباید شک کنید و هر یک از انواع شیشه های بالکن را که بیشتر می پسندید را در پروژه های متنوع خود نصب نمایید.
در بسیاری از شهرهایی که بزرگ هستند و آلودگی و سر و صدا در آن زیاد است، شما می توانید با نصب شیشه های بالکن، از آلودگی های بیرون و همچنین سر و صدایی که در محیط نزدیک وجود دارد در امان باشید. بر همین اساس به شما پیشنهاد نصب انواع شیشه های بالکن که هر یک از آنها مزیت های متنوعی دارند را می دهیم تا فضای بالکن و تراس خود را با وجود این شیشه ها بسیار زیباتر و خاص تر نمایید.
برای ساخت و نصب این نوع از شیشه های بالکن از شیشه هایی که 8 الی 10 میلیمتر ضخامت دارند استفاده می کنند که یراق آلات مورد استفاده شده در این شیشه ها بسیار با کیفیت می باشد. البته باید بدانید نوع یراق آلاتی که در این نوع از شیشه مورد استفاده قرار می گیرد به سفارش مشتری بستگی دارد، چرا که هزینه هر یک از آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

  • ۰
  • ۰

شیشه بالکن یکی از بهترین محافظ های تراس به شمار می رود که در ساختمان های امروزی طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داده است. یکی از انواع آن نوع ریلی می باشد که نسبت به مدل های دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع از شیشه های بالکن دو پروفیل افقی نصب می شود که آنها را روی کف و سقف تراس قرار می دهند و همچنین دارای دو پروفیل عمودی دیگری  هم می باشد که در دو طرف بالکن نصب می گردند و باز و بسته شدن درب را بر عهده دارند. به طور کلی شما برای نصب شیشه های بالکن در نوع ریلی می توانید مطمئن باشید که انتخاب درستی داشته اید و تا سال های طولانی از آنها استفاده خواهید کرد.

شیشه بالکن

نصب شیشه بالکن در تهران

 از آنجایی که شهر تهران یکی از شهرهای پرجمعیت و شلوغ کشور ایران می باشد ساختمان های زیبایی هم به وسیله معماران در این شهر ساخته می شود. این ساختمان ها برای اینکه زیبایی بیشتری داشته باشند اقدام به نصب شیشه بالکن می نمایند تا نمای بیرونی زیباتری به دست آورند. البته که باید بدانید یکی از دلایل دیگری که شیشه های بالکن در تهران مورد استقبال قرار می گیرد مساحت کوچک خانه ها هم می باشد. در واقع آنها می توانند با نصب شیشه های بالکن در خانه خود فضای بیشتری را در خانه به وجود آورند و در این فضا استراحت کنند. برخی از تراس هایی که کوچک هستند و مساحت زیادی ندارند بهتر است از شیشه های ثابت استفاده کنند که هم زیبایی بیشتری برای این تراس ها دارد و هم قیمت آن مناسب تر می باشد.

اما برخی از خانه های دیگری که تراس های بزرگ تری دارند انتخاب شیشه های بالکن ریلی یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که می توانند داشته باشند. شیشه های ریلی به راحتی باز و بسته می شوند و شما می توانید به عنوان یکی از قسمت های خانه خود این شیشه ها را در تراس خود نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. مساحت هر یک از پانل های شیشه های بالکن با یکدیگر متفاوت می باشد و باید بر اساس مساحت تراس آنها را اندازه گیری و نصب نمایند. هزینه ای که باید برای خرید پانل های شیشه ای ریلی پرداخت کندی نصب به نوع ثابت آن بیشتر می باشد، چرا که یراق آلات بیشتری هم دارد. اما شرکت ایمن در هزینه کمتری را از شما دریافت می کند.

نصب شیشه بالکن در شهرهای بزرگ

 امروزه بیشتر افراد در شهرهای بزرگ زندگی می کنند و به دنبال راهی برای افزایش امنیت و آرامش خود هستند. همه شما به خوبی می دانید که تراس یکی از مهمترین بخش های خانه به شمار می رود که برای هر فردی این بخش دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. برخی از افرادی که تراس هایی با مساحت بیشتر دارند در این فضا استراحت می کنند و برخی از افرادی که تراس های کوچک تری دارند بیشتر وسایل ضروری خود را در این فضا قرار می دهند. البته باید بدانید اگر طراحی دکوراسیون تراس شما به بهترین نحو ممکن انجام شود شما می توانید در تراس های کوچک هم میز و صندلی بگذارید و از فضای درونی آن لذت ببرید.

اگر شما می خواهید در تراس خود فضایی برای آرامش داشته باشید و از هیاهوی شهر و آلودگی هایی که دارد دور باشید بهترین انتخاب شما نصب شیشه های بالکن می باشد. در واقع باید بدانید شیشه های بالکن از نوع سکوریت هستند، به همین دلیل فضا را بسیار امن تر می کنند و همچنین هیچ صدا و آلودگی از درون آنها وارد تراس نمی شود.

 بنابراین شما می توانید چند ساعتی از روز خود ار در تراس مشغول به استراحت باشید و از هیاهویی که در شهر هم وجود دارد به دور باشید. شما در هر شهر ایران که زندگی می کنید می توانید سفارش تولید شیشه های بالکن خود را در هر اندازه  که مایل هستید به کارشناسان شرکت ایمن در بدهید تا در کمترین زمان شیشه های بالکن شما را تولید و نصب کرده . بسیاری از افرادی که در شهرهای بزرگی مانند تبریز، اصفهان، شیراز و ... زندگی می کنند می توانند سفارش خود را به این شرکت ارائه دهند.

شیشه بالکن

 خرید شیشه های بالکن

برای خرید شیشه های بالکن شما باید در ابتدا نوع مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس اقدام به خرید آن نمایید. هر یک از انواع شیشه های بالکن دارای ویژگی های متنوعی می باشند و شما باید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را که بیشتر با محیط و فضای شما هماهنگی دارد را انتخاب کنید. بیشتر افرادی که به دنبال شیشه های بالکن ارزان قیمت می باشند و نمی توانند هزینه زیادی را برای خرید شیشه تراس پرداخت کنند، می توانند سفارش خود را به شرکت ایمن در سفارش دهند.

شرکت ایمن در سال های بسیاری است که در زمینه تولید تجهیزات شیشه ای تخصص دارد و به همین دلیل می تواند با بهترین کیفیت هر یک از انواع شیشه های بالکن  را که شما مایل هستید را برایتان نصب کند. یکی از نکاتی که زمان خرید شیشه های بالکن  باید به آن توجه بسیاری داشته باشید اندازه گیری تراس تان می باشند، شما بدون شک خودتان نمی توانید اندازه گیری دقیقی از محیط تراس خود انجام دهید، به همین دلیل بهتر است از کارشناسان شرکت درخواست نمایید تراس شما را برای نصب شیشه های بالکن اندازه گیری نمایند. اگر شما خودتان اقدام به اندازه گیری تراس برای نصب شیشه ها نمایید امکان دارد زمان نصب درزهایی به وجود آید که به سختی آنها را بتوان جبران نمود.

قیمت شیشه های بالکن بستگی به متراژ و نوع شیشه هایی دارد که شما انتخاب می کنید. به عنوان مثال باید بدانید هزینه خریداری شیشه های بالکن ثابت نسبت به نوع ریلی کمتر می باشد، چرا که یراق آلات کمتری در نوع ثابت به کار رفته است. کارشناسانی که شیشه ها را نصب می کنند از آنجایی که تخصص بسیاری دارند در کمترین زمان می توانند کار خود را انجام دهند و شیشه های بالکن  شما را در هر نوع که سفارش داده بودید را نصب نمایند.

  • ۰۰/۰۶/۰۷
  • imendoor ایمن در

شیشه بالکن

نصب شیشه بالکن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی