شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن چیست؟
شیشه بالکن و انواع آن امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی از آنها برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند. برای خرید شیشه بالکن باید به کاربرد متنوع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که کاربرد آن اهمیت بسیاری دارد. در واقع بسیاری از افراد در مورد کاربرد شیشه تراس آشنایی زیادی ندارند، و به همین دلیل شاید در بسیاری از مکان هایی که می شود از آنها استفاده کرد، استفاده ننمایند. برخی از شیشه های بالکن که در مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد کاربرد و خرید شیشه بالکن بیشتر شود.

انواع شیشه بالکن
شیشه بالکن و یراق آلاتی که در آن به کار می رود در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشند. شما برای اینکه شیشه و یراق آلات آن را خریداری کنید باید اطلاعات خود ار در مورد سیستم نصب و نحوه عملکرد آن بیشتر نمایید. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم زمانی که یک بالکن و یا تراس بزرگ داشته باشیم، داشتن شیشه تراس در آن بالکن فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، به همین دلیل در انتخاب شیشه ها بالکن به هیچ عنوان نباید شک کنید و هر یک از انواع شیشه های بالکن را که بیشتر می پسندید را در پروژه های متنوع خود نصب نمایید.
در بسیاری از شهرهایی که بزرگ هستند و آلودگی و سر و صدا در آن زیاد است، شما می توانید با نصب شیشه های بالکن، از آلودگی های بیرون و همچنین سر و صدایی که در محیط نزدیک وجود دارد در امان باشید. بر همین اساس به شما پیشنهاد نصب انواع شیشه های بالکن که هر یک از آنها مزیت های متنوعی دارند را می دهیم تا فضای بالکن و تراس خود را با وجود این شیشه ها بسیار زیباتر و خاص تر نمایید.
برای ساخت و نصب این نوع از شیشه های بالکن از شیشه هایی که 8 الی 10 میلیمتر ضخامت دارند استفاده می کنند که یراق آلات مورد استفاده شده در این شیشه ها بسیار با کیفیت می باشد. البته باید بدانید نوع یراق آلاتی که در این نوع از شیشه مورد استفاده قرار می گیرد به سفارش مشتری بستگی دارد، چرا که هزینه هر یک از آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

  • ۰
  • ۰

شیشه بالکن یکی از تجهیزات شیشه ای ساختمان ها به شمار می رود که بسیاری از افراد اقدام به نصب آنها می نمایند. در واقع باید بدانید زیبایی و جذابیتی که در این شیشه ها وجود دارد موجب شده است نظر معماران ساختمانی را جلب کند تا از آن استفاده کنند. استفاده از شیشه های بالکن در رنگ بندی های متنوع به شما کمک می کند که بتوانید رنگ آن را با ساختمان خود هماهنگ سازید. برای نصب شیشه بالکن بهتر است از افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک بگیرید. قیمت انواع شیشه های بالکن که شرکت ایمن در به مشتریان خود عرضه می دارد بسیار مناسب و به صرفه است، به همین دلیل شما با هر بودجه و هزینه ای می توانید یکی از انواع این شیشه ها را خریداری نمایید.

شیشه بالکن

نصب حفاظ برای شیشه بالکن

بسیاری از افراد از آنجایی که شیشه های بالکن از شیشه ساخته می شود شاید بر این باور باشند که آنها خطراتی را به همراه دارند. شما باید بدانید این شیشه ها سکوریت هستند، به همین دلیل به هیچ عنوان آسیبی به آنها وارد نمی شود و در صورتی که ضربه سنگینی به آنها وارد شود تکه های خرد شده آن برای سلامتی اصلا ضرر ندارد و به جان افراد آسیبی نمی زند. با این وجود اگر مایل باشید می توانید نرده هایی را پشت شیشه ها نصب کنید.

تنوع ظاهری این نرده ها بسیار زیاد است و شما می توانید هر یک را که بیشتر می پسندید را انتخاب کرده و نصب کنید. امروزه توجه بسیار زیادی به نمای ساختمان می شود و افراد سعی می کنند از هر ابزاری برای زیبایی نمای ساختمان استفاده کنند. یکی از این ابزارها حفاظ هایی می باشد که کنار شیشه های بالکن نصب می گردد. برخی از مهمترین ویژگی هایی که حفاظ ها برای شیشه های بالکن دارند عبارت می باشد از :

1. جلوگیری از بروز حوادث

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که نصب حفاظ ها برای شیشه های بالکن دارند امنیت آنها می باشد. شما با نصب این حفاظ ها به طور کامل خیالتان آسوده می باشد و می توانید کودکان خود ار برای بازی به تراس بفرستید. برخی از شیشه های بالکن ارتفاع کمتری دارند و به همین دلیل شاید خطراتی را برای افراد به همراه داشته باشند. ولی با استفاده از حفظ امنیت شیشه ها را بسیار بیشتر می کند. شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را برای تراس خود انتخاب کنید تا زیبایی نما را بیشتر کند.

2. طراحی زیبا

از دیگر ویژگی هایی که می توانیم برای حفاظ شیشه های بالکن بیان کنیم این است که طراحی آن بسیار زیاد و مدرن می باشد. برخی از افراد شیاد بر این باور باشند که این نرده ها بیشتر حکم تزئینی دارند و چندان تاثیری در سلامت و امنیتی نخواهند داشت. اما باید بدانید که آنها بسیار محکم می باشند و در برابر هرگونه ضربه ای مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. شما می توانید این نرده ها را برای زیبایی بیشتر ساختمان خود نصب کنید. دیزان آنها بسیار زیبا و شیک می باشد به همین دلیل نمای ساختمان را هم بسیار زیباتر می کند.

3. رنگ بندی متنوع

از دیگر ویژگی های بسیار مهمی که شیشه های بالکن و حفاظ های به کار رفته در آن دارد این است که رنگ بندی های آن بسیار متنوع می باشد. همین رنگ بندی متنوع به شما این امکان را می دهد که بتوانید هر یک از آنها را که بیشتر مایل هستید و می پسندید انتخاب کرده و در کنار شیشه های بالکن  خود نصب کنید. همچنین رنگ بندی های شیشه های بالکن هم متنوع می باشد و شما می توانید رنگ حفاظ را با شیشه ها هماهنگ سازید.

شیشه بالکن

4. ابعاد مختلف

ابعاد حفاظ هایی که برای شیشه های بالکن  مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متنوع می باشد و شیشه های بالکن شما در هر اندازه ای که باشد می توانید یکی از آنها را که امنیت شیشه ها را بیشتر می کند نصب کنید. در این زمینه که کدام یک از ابعاد حفاظ ها برای نصب روی شیشه های بالکن شما مناسب می باشد بهتر است با افرادی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید. کارشناسان شرکت از آنجایی که به خوبی با ابعاد حفظ ها و انواع شیشه های بالکن  آشنایی دارند به خوبی می توانند یکی از بهترین آنها را برای فضای مورد نظر شما نصب کنند.

5. جنس

جنس حفاظ هایی که روی شیشه های بالکن مورد استفاده قرار می گیرد باید بسیار عالی و با کیفیت باشد، در غیر این صورت هیچ کارایی جز اینکه جنبه تزئینی داشته باشند ندارد. اگر جنس آنها مناسب نباشد شما به زودی از خرید خود پشیمان می شودی و دیگر مایل نخواهید بود که از آنها استفاده کنید. بنابراین بهتر است در بین انواع کیفیت و جنس آنها یکی از بهترین مدل های آن را انتخاب کنید تا روی شیشه های بالکن  شما نصب شود.

6. تنوع مدل

یکی از هیجان آورترین و بهترین ویژگی هایی که حفاظ های شیشه های بالکن  دارد این است که مدل های آن بسیار متنوع می باشد، بر این اساس شما هر یک از مدل های آن را که بیشتر می پسندید را می توانید انتخاب و نصب کنید. در بین انواع مدل های آن اگر مردد بودید و نمی دانستید کدام یک از آنها برای نمای ساختمان شما زیباتر است، می توانید با متخصصان و کارشناسان شرکت مشورت کنید تا یکی از بهترین آنها را برای شما انتخاب و نصب کنند.

7. قیمت مناسب

تمامی تجهیزاتی ساختانی که توسط شرکت ایمن در تولید می شود دارای قیمت مناسبی می باشد. در واقع مدل های تجهیزات این شرکت بسیار متنوع است و هر یک از مدل های آن قیمت های متنوعی نیز دارد.  شما می توانید بر اساس بودجه و هزینه ای که می خواهید روی آنها بگذارید یکی را که بیشتر می پسندید را انتخاب کرده و نصب کنید. هر یک از مدل های آن را که شما انتخاب کنید دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی