شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن چیست؟
شیشه بالکن و انواع آن امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی از آنها برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند. برای خرید شیشه بالکن باید به کاربرد متنوع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که کاربرد آن اهمیت بسیاری دارد. در واقع بسیاری از افراد در مورد کاربرد شیشه تراس آشنایی زیادی ندارند، و به همین دلیل شاید در بسیاری از مکان هایی که می شود از آنها استفاده کرد، استفاده ننمایند. برخی از شیشه های بالکن که در مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد کاربرد و خرید شیشه بالکن بیشتر شود.

انواع شیشه بالکن
شیشه بالکن و یراق آلاتی که در آن به کار می رود در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشند. شما برای اینکه شیشه و یراق آلات آن را خریداری کنید باید اطلاعات خود ار در مورد سیستم نصب و نحوه عملکرد آن بیشتر نمایید. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم زمانی که یک بالکن و یا تراس بزرگ داشته باشیم، داشتن شیشه تراس در آن بالکن فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، به همین دلیل در انتخاب شیشه ها بالکن به هیچ عنوان نباید شک کنید و هر یک از انواع شیشه های بالکن را که بیشتر می پسندید را در پروژه های متنوع خود نصب نمایید.
در بسیاری از شهرهایی که بزرگ هستند و آلودگی و سر و صدا در آن زیاد است، شما می توانید با نصب شیشه های بالکن، از آلودگی های بیرون و همچنین سر و صدایی که در محیط نزدیک وجود دارد در امان باشید. بر همین اساس به شما پیشنهاد نصب انواع شیشه های بالکن که هر یک از آنها مزیت های متنوعی دارند را می دهیم تا فضای بالکن و تراس خود را با وجود این شیشه ها بسیار زیباتر و خاص تر نمایید.
برای ساخت و نصب این نوع از شیشه های بالکن از شیشه هایی که 8 الی 10 میلیمتر ضخامت دارند استفاده می کنند که یراق آلات مورد استفاده شده در این شیشه ها بسیار با کیفیت می باشد. البته باید بدانید نوع یراق آلاتی که در این نوع از شیشه مورد استفاده قرار می گیرد به سفارش مشتری بستگی دارد، چرا که هزینه هر یک از آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

  • ۰
  • ۰

 

حفاظ استیل نوعی سازه ی مقاوم و یکپارچه از جنس استیل می باشد که از قطعات مختلفی به منظور حفاظت از افراد و یا اشیا در ساختمان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این حفاظ ها علاوه بر اینکه از سقاط افراد و اشیا از ارتفاع جلوگیری می نماید، مانع از ورود سارقین به فضای داخلی نیز می شود.

به طور کلی این حفاظ های استیل همان گونه که از نام آن ها مشخص است، برای محافظت استفاده می شوند. حفاظ های استیل دارای مزایای زیادی بوده و امروزه نیز در بسیاری از ساختمان ها استفاده می شود. به این صورت که شما می توانید این حفاظ ها را در نمای خارجی اکثر ساختمان های امروزی مشاهده نمایید. دلیل اصلی آن نیز مقاومت و استحکام بالای این حفاظ ها می باشد.

در واقع تنها مزیت این حفاظ ها مقاومت زیاد آن نمی باشد، بلکه استفاده آسان نیز اصل مهمی محسوب می شود. در ادامه بیشتر به مزیت ها حفاظ های استیل خواهیم پرداخت.

جنس این حفاظ ها از استیلی مقاوم و ضد زنگ می باشد تا از طول عمر بالایی برخوردار باشند. اصولا طراحی و ساخت این حفاظ ها به محل قرارگیری و نصب آن ها وابسته می باشد.

حفاظ های استیل به طور کلی در دو نوع امنیتی و دیوارکوب مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام از آن ها دارای کاربرد متفاوتی بوده و متناسب با محل مورد نظر انتخاب می شوند.

شما می توانید انواع حفاظ استیل را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب از شرکت ایمن در تهیه نمایید.

جهت اطلاع از قیمت حفاظ و دریافت راهنمایی می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

 اهمیت استفاده از حفاظ نرده استیل

به طور کلی به منظور برقراری امنیت و حفاظت بیشتر در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری، می توان از انواع حفاظ ها استفاده نمود. این حفاظ ها علاوه بر این که سبب افزایش امنیت ساختمان می شوند، در زیباسازی نمای ساختمان نیز دارای تاثیر بسزایی هستند.

اما یکی از اصلی ترین اماکنی که این حفاظ ها در آن مورد استفاده قرار می گیرند و دارای اهمیت می باشد، بالکن ها می باشند. در واقع یکی از راه های حفاظت از بالکن، استفاده از حفاظ های استیل در طرح های مختلف می باشد.

بالکن ها که در نمای اصلی و یا پشتی ساختمان قرار می گیرند، یکی از راه های اصلی ورود و خروج سارقین می باشد. جهت جلوگیری از ورود این افراد می توان از انواع حفاظ ها و یا شیشه بالکن استفاده نمود.

این حفاظ ها که به خوبی از ورود سارقین به فضای داخلی ساختمان جلوگیری نموده و باعث زیبایی نمای ساختمان می شوند، قادر به جلوگیری از سقوط افراد و اشیا از بالکن نیز می باشند.

لازم است تا از بهترین متریال برای ساخت این حفاظ ها استفاده شود تا علاوه بر اینکه از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد، متناسب با شرایط آب و هوایی مختلفی بوده و دچار پوسیدگی نشوند. چرا که این حفاظ ها در نمای بیرونی ساختمان نصب شده و از این رو در معرض نور آفتاب، باد، باران و... قرار می گیرند. در نتیجه باید جنس آن ها به صورتی باشد که کاملا ضد زنگ بوده و به راحتی از بین نرود.

حفاظ های استیلی که در شرکت ایمن در به فروش می رسند، از جنس استیل ضد زنگ بوده که می تواند امنیت ساختمان را افزایش داده و جلوه ای زیبا نیز به ساختمان ببخشد.

حفاظ استیل

کاربرد حفاظ استیل

حفاظ استیل دارای کاربردهای مختلفی بودهو از این رو میتوان آن را در ساختمان های مختلفی مورد استفاده قرار داد. اما وجه اشتراک و هسته اصلی تمامی کاربرد ها، برقراری امنیت افزایش آن می باشد. اما برخی از این کاربردها عبارتند از:

حفاظ استیل بالکن

همان طور که اشاره نمودیم از اصلی ترین کاربردهای حفاظ استیل بالکن ساختمان ها می باشد.

امروزه آمار سرقت از ساختمان ها به ویژه در شهرهای پرجعیت بسیار افزایش یافته است. یکی از راه های اصلی ورود سارقین به داخل ساختمان نیز بالکن ها می باشند. در صورت باز بودن فضای بالکن، افراد سارق به راحتی می توانند وارد فضای داخلی شما شده و اقدام به سرقت اموال شما نمایند.

از این رو بهتر است تا اقدام به پوشاندن و حفاطت از فضای بالکن نمود. بدین منظور می توان از حفاظ های استیل در طرح ها و ابعاد مختلفی استفاده نمود. این حفاظ ها با مقاومت بالایی که دارند، به خوبی مانع از ورود سارقین به داخل می شوند.

از طرفی ممکن است که شما دارای فرزند کوچکی باشید. با افزایش آپارتمان ها دیگر هر خانه ای دارای حیاط مجزایی نمی باشد. از این رو تنها فضای باز مجزا بالکن می باشد. معمولا کودکان علاقه زیادی به بازی در این فضا دارند. اما به این دلیل که این فضا در ارتفاع قرار گرفته و فضای بازی می باشد، برای کودکان خطرناک است و ممکن است که کودکان از این فضا سقوط کنند. بهترین راه حل استفاده از حفاظ می باشد.

شما با استفاده از حفاظ ها می توانید این محیط را برای بازی و استراحت فرزندان خود کاملا ایمن سازید.

حفاظ استیل پنجره

از دیگر کاربرد های حفاظ ، برقراری امنیت پنجره ها می باشد. برای این منظور از حفاظ هایی از جنس استیل 304 که از مقاوم ترین آلیاژها می باشد، استفاده می شود. این آلیاژ که در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم است، گزینه ای عالی برای ایمن سازی پنجره ها می باشد.

این حفاظ ها که در طبقات مختلفی از ساختمان ها نصب می شوند، معمولا به منظور کاهش خطر و جلوگیری از سقوط کودکان از ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرند.

شما می توانید این حفاظ ها را در طرح های مختلفی و به شکل ردیف های افقی و عمودی سفارش دهید.

حفاظ استیل

حفاظ استیل بانکی

احتمالا قبلا این نوع حفاظ ها را بر روی درب های بانکی مشاهده کرده اید. این حفاظ ها بر درب های ساختمان های اداری، بانک ها، سازمان های مختلف و... به فراوانی یافت می شوند. این حفاظ ها تاثیر بسزایی در جلوگیری از سرقت داشته و از این رو درطراحی های ساختمان های مختلفی دیده می شوند.

حفاظ استیل بانکی باید به گونه ای ساخته شود که کاملا ضدزنگ بوده و از مقاومت بالایی برخوردار باشند. به شکلی که در تمامی شرایط آب و هوایی قابل نصب بوده و دچار فرسایش نشوند.

حفاظ استیل

حفاظ استیل راه پله

از اصلی ترین کاربردهای حفاظ استیل که در اغلب ساختمان ها مشاهده می شوند، حفاظت از راه پله می باشد.

یکی از قسمت های ساختمان که برای هر فرد کوچک و بزرگی خطرناک می باشد، راه پله است. نصب حفاظ استیل محکم برای آن الزامی می باشد.

به این منظور می توانید از حفاظ استفاده کنید که علاوه بر اینکه دارای مقاومت بالایی بوده، ضدزنگ می باشد و از طول عمر بالایی برخوردار است.

حفاظ استیل

قیمت حفاظ استیل

قیمت حفاظ استیل با توجه به متراژ و طرح انتخابی متغییر می باشد. از این رو شما می توانید جهت اطلاع دقیق از قیمت ها و دریافت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما در شرکت ایمن در در ارتباط باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی