شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن چیست؟
شیشه بالکن و انواع آن امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی از آنها برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند. برای خرید شیشه بالکن باید به کاربرد متنوع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که کاربرد آن اهمیت بسیاری دارد. در واقع بسیاری از افراد در مورد کاربرد شیشه تراس آشنایی زیادی ندارند، و به همین دلیل شاید در بسیاری از مکان هایی که می شود از آنها استفاده کرد، استفاده ننمایند. برخی از شیشه های بالکن که در مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد کاربرد و خرید شیشه بالکن بیشتر شود.

انواع شیشه بالکن
شیشه بالکن و یراق آلاتی که در آن به کار می رود در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشند. شما برای اینکه شیشه و یراق آلات آن را خریداری کنید باید اطلاعات خود ار در مورد سیستم نصب و نحوه عملکرد آن بیشتر نمایید. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم زمانی که یک بالکن و یا تراس بزرگ داشته باشیم، داشتن شیشه تراس در آن بالکن فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، به همین دلیل در انتخاب شیشه ها بالکن به هیچ عنوان نباید شک کنید و هر یک از انواع شیشه های بالکن را که بیشتر می پسندید را در پروژه های متنوع خود نصب نمایید.
در بسیاری از شهرهایی که بزرگ هستند و آلودگی و سر و صدا در آن زیاد است، شما می توانید با نصب شیشه های بالکن، از آلودگی های بیرون و همچنین سر و صدایی که در محیط نزدیک وجود دارد در امان باشید. بر همین اساس به شما پیشنهاد نصب انواع شیشه های بالکن که هر یک از آنها مزیت های متنوعی دارند را می دهیم تا فضای بالکن و تراس خود را با وجود این شیشه ها بسیار زیباتر و خاص تر نمایید.
برای ساخت و نصب این نوع از شیشه های بالکن از شیشه هایی که 8 الی 10 میلیمتر ضخامت دارند استفاده می کنند که یراق آلات مورد استفاده شده در این شیشه ها بسیار با کیفیت می باشد. البته باید بدانید نوع یراق آلاتی که در این نوع از شیشه مورد استفاده قرار می گیرد به سفارش مشتری بستگی دارد، چرا که هزینه هر یک از آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

۱۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شیشه بالکن جدید

زیبایی شیشه بالکن در خانه ها دست کمی از تجهیزات دیگر در ساختمان ندارد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به زیبایی ساختمان های خود اهمیت می دهند اقدام به نصب شیشه های بالکن در انواع مختلف می نمایند. اما باید بدانید مهمترین ویژگی استفاده از شیشه های بالکن تنها زیبایی آنها نمی باشد، بلکه آنها را به دلیل حفظ انرژی دمای درونی منزل و همچنین جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی به درون ساختمان مورد استفاده قرار می دهند. اینکه شما در درون منزل خود فضایی بسته که با محیط بیرون در ارتباط باشد بسیار دلنشین است که با نصب شیشه بالکن می توانید آن را مهیا کنید.

شیشه بالکن

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

امروزه بسیاری از افراد مایل هستند که آلاچیق شیشه ای را روی پشت بام خود نصب کنند تا فضایی دنج و آرام برای برخی از روزهای خود داشته باشند. در پشت بام ها فضای زیادی برای نصب این آلاچیق ها وجود دارد، به همین دلیل شما هم می توانید آنها را روی پشت بام خود نصب کنید. در واقع باید بدانید این آلاچیق ها مانند شیشه های بالکن نیستند که دارای محدودیت فضا باشند و شما برای نصب آنها فضای زیادی خواهید داشت. اگر شما بخواهید آلاچیق شیشه ای را در فضای حیاط خود نصب کنید بدون شک مزاحمت بسیاری امکان دارد برای همسایه های دیگر داشته باشید و یا اینکه خودتان هم نتوانید از آن فضا لذت ببرید، ولی روی پشت بام اینگونه نمی باشد. زمانی که آلاچیق های شیشه ای را روی پشت بام نصب می کنید فضای بیشتری را در دیدرس خود خواهید داشت و از نور مستقیم آفتاب هم لذت خواهید برد.

آلاچیق شیشه ای

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

امروزه استفاده از پارتیشن شیشه ای در بسیاری از فضاهای اداری و یا خانگی متداول شده است. به دلیل مزیت هایی که پارتیشن های شیشه ای دارند بیشتر افراد ترجیح می دهند برای تفکیک برخی از قسمت های خانه و یا اداره خود از این پارتیشن ها استفاده کنند.  پارتیشن های شیشه ای در انواع مدل ها و طرح های متنوع تولید می شوند و هر یک از آنها هم دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. شما می توانید بر اساس نیاز خود و همچنین متراژ فضای مورد نظرتان یکی از انواع آن را انتخاب کرده و اقدام به نصب آنها نمایید.

پارتیشم شیشه ای

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

آلاچیق شیشه ای یکی از سازه های نیمه باز به شمار می رود که از آن به عنوان استراحتگاه و ارتباط گرفتن با فضای بیرونی استفاده می کنند. طرح ها و سبک هایی که در این آلاچیق ها وجود دارد بسیار متنوع می باشد و شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی خودتان یکی از آنها را انتخاب کرده و سفارش دهید. امروزه برای اینکه فضا را بهتر طراحی کنند و سبک مدرن و شیکی به فضا بدهند از آلاچیق هایی با سبک های خاص  استفاده می کنند. بیشتر افرادی که در زمینه طراحی دکوراسیون تخصص دارند بیان داشته اند که نصب آلاچیق های شیشه ای زیبایی فضای مورد نظر شما را چندین برابر می کند و همچنین چند ساعتی در آن استراحت کردن روی روحیه تان تاثیر می گذارد. استفاده از آلاچیق شیشه ای در روف گاردن ها، پشت بام ها، ویلاها، باغ ها، کافه سنتی و ... بیشتر است.

آلاچیق شیشه ای

 

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

شیشه بالکن یکی از تجهیزات شیشه ای ساختمان ها به شمار می رود که بسیاری از افراد اقدام به نصب آنها می نمایند. در واقع باید بدانید زیبایی و جذابیتی که در این شیشه ها وجود دارد موجب شده است نظر معماران ساختمانی را جلب کند تا از آن استفاده کنند. استفاده از شیشه های بالکن در رنگ بندی های متنوع به شما کمک می کند که بتوانید رنگ آن را با ساختمان خود هماهنگ سازید. برای نصب شیشه بالکن بهتر است از افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک بگیرید. قیمت انواع شیشه های بالکن که شرکت ایمن در به مشتریان خود عرضه می دارد بسیار مناسب و به صرفه است، به همین دلیل شما با هر بودجه و هزینه ای می توانید یکی از انواع این شیشه ها را خریداری نمایید.

شیشه بالکن

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

نصب درب اتوماتیک

درب اتوماتیک امروزه در بسیاری از ورودی ساختمان ها مورد استفاده قرار گرفته می شود و از آنجایی که دارای انواع متفاوتی می باشد شما می توانید یکی از مدل های متنوع آن را انتخاب کنید. این دسته از درب ها به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند و شما برای باز و بسته کردن درب دیگر نیازی به فشار دست هایتان ندارید. درب اتوماتیک ویژگی های زیادی دارد و بر همین اساس بسیاری از افراد به دلیل همین ویژگی ها و مزیت هایی که این درب ها دارند آنها را برای ورودی ساختمان خود نصب کنند.

درب اتوماتیک

نصب و استفاده از درب اتوماتیک

امروزه نصب درب های اتوماتیک در تمامی دنیا رایج گشته است و شما کمتر ساختمانی را مشاهده خواهید کرد که یکی از انواع درب های اتوماتیک را برای ورودی ساختمان خود نصب نکرده باشد. در کشور ایران نصب کردن درب های اتوماتیک چند سالی می باشد که بسیار گشته و از آنجایی که افراد با مزیت های این درب ها آشنایی زیادی به دست آورده اند دیگر از درب های قدیمی استفاده نمی کنند و درب های اتوماتیک را جایگزین درب های قدیمی نموده اند. سهولت استفاده و نصب درب های اتوماتیک توجه افراد بسیاری را جلب نموده است و بر همین اساس امروزه افراد زیادی از درب های اتوماتیک در مدل های متنوع استفاده می کنند.

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

شیشه بالکن یکی از مهمترین تجهیزات ساختمانی می باشد که امروزه بسیاری از افراد برای ایمن تر و زیباتر کردن ساختمان های خود از آن استفاده می کنند. این نوع از تجهیزات ساختمانی دارای انواع مدل ها و سبک های مختلفی می باشد که شما می توانید بر اساس طراحی ساختمان خود یکی از آنها را انتخاب کرده تا برایتان نصب کنند. برای نصب شیشه بالکن باید به برخی از نکات مهم که در مورد نصب آنها وجود دارد دقت داشته باشید تا به بهترین نحو ممکن آنها را در ساختمان خود نصب کنید.

بدون شک آن دسته از نصابانی که در زمینه نصب کردن شیشه های بالکن تخصص دارند می توانند در این زمینه به شما مشورت های لازم را ارائه دهند. اندازه گیری شیشه ها و تراس از جمله نکات بسیار مهمی است که شما باید به آن توجه داشته باشید تا به بهترین نحو ممکن شیشه ها را در بالکن خود نصب نمایید.

شیشه بالکن

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

شیشه بالکن یکی از زیباترین بخش های می باشد که در تراس یک ساختمان از آن استفاده بسیاری می شود. امروزه افراد زیادی که به زیبایی نمای ساختمان خود و محیط درونی ساختمان اهمیت می دهند از شیشه های بالکن که در انواع رنگ ها و مدل های متنوع می باشد استفاده می کنند. برخی از افراد بدون اینکه اطلاعاتی از مزیت های شیشه های بالکن داشته باشند شاید اقدام به نصب شیشه بالکن نمایند، ولی زمانی که از مزیت های آن اطلاع پیدا کنند بدون شک اقدام به نصب شیشه های بالکن می نمایند و از مزیت های آن بهره مند می شوند.

شیشه بالکن

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

امروزه استفاده از پارتیشن شیشه ای در بسیاری از فضاهای اداری و یا خانگی متداول شده است. به دلیل مزیت هایی که پارتیشن های شیشه ای دارند بیشتر افراد ترجیح می دهند برای تفکیک برخی از قسمت های خانه و یا اداره خود از این پارتیشن ها استفاده کنند.  پارتیشن های شیشه ای در انواع مدل ها و طرح های متنوع تولید می شوند و هر یک از آنها هم دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. شما می توانید بر اساس نیاز خود و همچنین متراژ فضای مورد نظرتان یکی از انواع آن را انتخاب کرده و اقدام به نصب آنها نمایید.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای متحرک

یکی از انواع مدل های پارتیشن شیشه ای نوع متحرک آن می باشد که نسبت به مدل های دیگر مزیت های بیشتری را در خود جای داده است. بیشتر فضاهای داخلی برای اینکه زیبایی بی نظیری داشته باشند از این پارتیشن ها استفاده بسیاری می کنند. قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک نسبت به بسیاری از مدل های دیگر آن تا حدودی بالاتر می باشد و این مسئله هم به دلیل مزیت های بی نظیر آن می باشد که دارد. این نوع از پارتیشن های شیشه ای دارای امکانات کلیدی و متنوعی می باشند که برخی از آنها عبارت می باشد از :

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

شیشه بالکن

شیشه بالکن هم مانند بسیاری از تجهیزات ساختمانی دیگر که شما در ساختمان خود مورد استفاده قرار می دهید دارای انواع مختلفی می باشد. هر یک از انواع آن ویژگی های متنوعی دارد و شما می توانید بر حسب نیاز خود یکی از آنها را که بیشتر برای شما مناسب تر است را انتخاب و اقدام به نصب آنها نمایید. هر یک از آنها دارای یراق آلات خاصی می باشد که در واقع با وجود این یراق آلات شیشه بالکن عملکرد مناسبی در ساختمان خواهد داشت. طول عمر شیشه های بالکن بستگی به این یراق آلاتی دارد که روی شیشه ها نصب می شود. به طور کلی شما در بین انواع شیشه های بالکن که در بازار وجود دارد بهتر است یکی از انواع آن را که بیشتر با تراس شما هماهنگی دارد را انتخاب و خریداری نمایید.

شیشه بالکن

ساختار شیشه بالکن تاشو و جمع شو

ساختاری که در نصب شیشه بالکن جمع شو و ریلی وجود دارد این است که آنها را به راحتی با دست می توانید باز و بسته کنید. این نوع از شیشه های بالکن در بین انواع مدل های آن بسیار پرطرفدار می باشد، چرا که استفاده از آنها بسیار آسان می باشد و همچنین به راحتی هم می توانید آنها را تمیز کنید. سیستم شیشه های بالکن جمع شونده ب گونه ای می باشد که با یک دست به راحتی می توانید آنها را باز و بسته کنید. پانل هایی که شیشه ای هستند زمانی که می خواهند باز شوند به راحتی در یک گوشه جمع می شوند و همچنین آنها را از همان طرف می توانید برای بسته شدن باز کنید. از آنجایی که این پانل های شیشه ای روی ریل قرار می گیرند شما به هر طرفی که مایل باشید می توانید آنها را باز و بسته کنید و هیچ دردسری در کار کردن با آنها برای شما به وجود نمی آید.

 ایمنی و تعادل در این نوع از شیشه های بالکن بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد اقدام به نصب این نوع از شیشه های بالکن  می نمایند. شما می توانید پانل های آن را مقدری بالاتر نصب کنید تا کودکان به راحتی نتوانند آن را باز کنند و از این طریق ایمنی پانل ها را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهید. در ساختار این سیستم شما می توانید تمامی شیشه ها را باز کنید و از محیطی که در بیرون از ساختمان وجود دارد لذت ببرید. بیشتر روف گاردن ها از این سیستم و این نوع از شیشه های بالکن  استفاده می کنند، چرا که می توانند در هر زمانی که مایل هستید آنها را باز  و بسته کنند و از فضای بیرون لذت ببرند. قابلیت شستشوی این پانل ها بسیار آسان است و شما هر زمانی که مایل باشید می توانید آنها را شستشو دهید.

قیمت شیشه های بالکن  تاشو

شما برای پرداخت هزینه شیشه های بالکن  تاشو باید به اندازه و مساحت شیشه هایی که در تراس تان نصب شده است دقت داشته باشید. در واقع زمانی که شیشه های بالکن  تاشو خود را سفارش می دهید کارشناسان قیمت هر یک متر مربع را برای شما بیان می کنند تا شما با اطلاعات بیشتری اقدام به نصب شیشه های بالکن  نمایید. اگر تراس شما مساحت زیادی دارد باید بدانید که بدون شک بهترین انتخاب شما استفاده از شیشه های بالکن تاشو می باشد. در این صورت به هر میزان که از شیشه ها در تراس تان استفاده شده است هزینه هم دریافت می گردد. البته یکی از نکات بسیار مهمی که در مورد قیمت شیشه های بالکن تاشو در شرکت ایمن در وجود دارد این است که هزینه زیادی را از مشتریان خود دریافت نمی کند و به همین دلیل است که نزد مشتریان خود روز به روز شهرت بیشتری به دست می آورد.

رنگ بندی هایی که روی شیشه های بالکن انجام می شود هم از دیگر عواملی می باشد که قیمت خرید شیشه های بالکن تاشو را مشخص می کند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که اگر می خواهید از رنگ های سفارشی روی شیشه های بالکن خود استفاده کنید باید بدون شک هزینه بیشتری را هم پرداخت کنید. برخی از افراد امکان دارد که مایل باشند رنگ سفارشی برای بالکن خود انتخاب کنند، آنها بدون شک باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایند.

شیشه بالکن

کاربرد شیشه های بالکن تاشو

شاید این سوال برای شما به وجود آید که شیشه های بالکن ریلی و یا تاشو در چه محیط هایی جذابیت بیشتری دارند و در چه محیط هایی می توانید از آنها استفاده کنید. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما می توانید برای نصب آنها در فضای مورد نظر خود با کارشناسان شرکت مشورت کنید تا بهترین کاربرد آن را برای شما مشخص کنند. اما به طور کلی باید بدانید شیشه های بالکن ریلی بیشتر برای فضاهایی مانند نمایشگاه های ماشین، پاسیو؛ رستوران ها، کافی شاپ ها، روف گاردن ها و ... مناسب می باشد. بنابراین شما اگر برای این فضاها می خواهید شیشه های بالکن  نصب کنید بدون شک بهترین انتخاب شما شیشه های بالکن  ریلی می باشد.

امروزه نسل جدید شیشه های بالکن  ریلی به وجود آمده است و آنها با کاربرد بسیار زیادی که دارند مشتریان زیادی را هم به دست آورده اند و افراد زیادی به نصب آنها علاقه پیدا کرده اند. افزایش دادن ایمنی در تراس اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل یکی از مهمترین جنبه هایی که برای نصب شیشه های بالکن در نظر گرفته می شود افزایش دادن ایمنی کاربران می باشد. حفاظ های شیشه ای یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که شما می توانید در کنار شیشه های بالکن  ریلی داشته باشید. البته که باید بدانید برای نصب این حفاظ ها بهتر است با کارشناسان شرکت مشورت کنید تا بر اساس فضای شما نصب آنها را به شما پیشنهاد دهند. به طور کلی باید بدانید کارشناسان شرکت شما را در هر زمینه ای که مربوط به تجهیزات شیشه ای ساختمان می باشد راهنمایی می نمایند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. بنابراین بهتر است پیش از خرید و سفارش خود با کارشناسان شرکت ایمن در مشورت نمایید.

 

  • imendoor ایمن در