شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن چیست؟
شیشه بالکن و انواع آن امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی از آنها برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند. برای خرید شیشه بالکن باید به کاربرد متنوع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که کاربرد آن اهمیت بسیاری دارد. در واقع بسیاری از افراد در مورد کاربرد شیشه تراس آشنایی زیادی ندارند، و به همین دلیل شاید در بسیاری از مکان هایی که می شود از آنها استفاده کرد، استفاده ننمایند. برخی از شیشه های بالکن که در مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد کاربرد و خرید شیشه بالکن بیشتر شود.

انواع شیشه بالکن
شیشه بالکن و یراق آلاتی که در آن به کار می رود در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشند. شما برای اینکه شیشه و یراق آلات آن را خریداری کنید باید اطلاعات خود ار در مورد سیستم نصب و نحوه عملکرد آن بیشتر نمایید. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم زمانی که یک بالکن و یا تراس بزرگ داشته باشیم، داشتن شیشه تراس در آن بالکن فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، به همین دلیل در انتخاب شیشه ها بالکن به هیچ عنوان نباید شک کنید و هر یک از انواع شیشه های بالکن را که بیشتر می پسندید را در پروژه های متنوع خود نصب نمایید.
در بسیاری از شهرهایی که بزرگ هستند و آلودگی و سر و صدا در آن زیاد است، شما می توانید با نصب شیشه های بالکن، از آلودگی های بیرون و همچنین سر و صدایی که در محیط نزدیک وجود دارد در امان باشید. بر همین اساس به شما پیشنهاد نصب انواع شیشه های بالکن که هر یک از آنها مزیت های متنوعی دارند را می دهیم تا فضای بالکن و تراس خود را با وجود این شیشه ها بسیار زیباتر و خاص تر نمایید.
برای ساخت و نصب این نوع از شیشه های بالکن از شیشه هایی که 8 الی 10 میلیمتر ضخامت دارند استفاده می کنند که یراق آلات مورد استفاده شده در این شیشه ها بسیار با کیفیت می باشد. البته باید بدانید نوع یراق آلاتی که در این نوع از شیشه مورد استفاده قرار می گیرد به سفارش مشتری بستگی دارد، چرا که هزینه هر یک از آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

۹ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شیشه از جمله محبوب ترین متریال مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون می باشد. به طور کلی شیشه ها دارای کاربردهای مختلفی می باشد. از جمله اصلی ترین کاربردهای آن، زیبایی دکوراسیون، روشنایی فضای داخلی، در اختیار قرار دادن منظره ای زیبا و... می باشد. یکی از ویژگی های اصلی شیشه، شکستن آن می باشد که ممکن است خطرات جانبی ای را همراه داشته باشد.

شیشه از نظر مراحل تولید و نوع متریال مورد استفاده در آن ها، به انواع مختلفی تقسیم می شوند. هر کدام از این شیشه ها دارای کاربری های گوناگونی بوده و محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه اغلب افراد به دنبال ایمن نمودن محیط کار و زندگی خود می باشند. از این رو در هنگام استفاده از شیشه، سعی می کنند تا به سراغ شیشه های مقاوم و نشکن بروند.

از جمله معروف ترین شیشه های نشکن و مقاوم در برابر فشار، ضربه و حرارت، شیشه های سکوریت و لمینت می باشد.

در واقع شیشه لمینت و شیشه سکوریت از محبوب ترین گزینه ها در هنگام ارتقا و یا جایگزینی پنجره ها، شیشه بالکن، نمای ساختمان و... می باشد.

به این صورت که هر دو این شیشه ها دارای ایمنی بالا و استاندارد بوده و در اماکن خطرناکی که احتمال شکستن شیشه بیشتر است، مورد استفاده قرار می گیرند.

شما می توانید هر دو این شیشه ها را با قیمتس مناسب و کیفیتی عالی از شرکت ایمن در تهیه نمایید.

این شیشه ها دارای تفاوت ها و شباهت هایی بوده که در ادامه بیشتر به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. اما بهتر است تا پیش از بررسی شباهت ها و تفاوت ها، با این شیشه ها آشنا شویم.

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

شیشه سکوریت

آیا شیشه سکوریت می شکند؟ شاید شما هم با این سوال در ذهنتان مواجه شده باشید. از طرفی ممکن است این سوال کمی برایتان عجیب به نظر برسد. چرا که شیشه های سکوریت معروف به مقاومت و استحکام بالا در برابر ضربه و فشار نسبت به شیشه ها معولی می باشند. از این رو نشکن نامیده می شوند.

اما خوب است بدانید که شکست یکی  از ویژگی های شیشه می باشد. تمامی شیشه ها تحت شرایط خاصی می شکنند. تنها درجه مقاومت آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. شیشه سکوریت هم تا حدی قادر به تحمل فشارو ضربه بوده و مقاومت می کند. اما از یک حدی به بعد دچار شستگی می شود.

در واقع شیشه سکوریت در برابر حرارت بالا، ضربه و فشار سنگین مقاوم می باشد،. اما به این معنی نمی باشد که هیچ زمانی شیشه شکسته نمی شود.

شیشه سکوریت در ابتدا نوعی شیشه ساده می باشد. پس از اینکه در اندازه های مورد نظر برش داده شدند، در کوره های مخصوصی قرار می گیرند. سپس دچار شوک دمایی خواهند شد. این شوک دمایی باعث بالا رفتن مقاومت شیشه ها خواهد شد.

امروزه از شیشه سکوریت به سبب مزایای بسیار آن، در فضاهای مختلفی می توان استفاده نمود. در واقع یکی از شرایط اصلی دریافت پایان کار هر ساختمانی، استفاده از شیشه های سکوریت می باشد.  چرا که این شیشه های نشکن علاوه بر این که سبب زیبا سازی ساختمان شده و در طراحی فضاهای  داخلی و خارجی موثر است، باعث کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در آن می شود.

شما می توانید این شیشه های نشکن را با کیفیت و قیمتی مناسب، جهت استفاده در اماکن مختلفی از شرکت ایمن در خریداری نمایید.

همچنین جهت اطلاع از قیمت شیشه سکوریت و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

پارتیشن شیشه ای

امروزه توجه به دکوراسیون داخلی در منازل، ادارات، شرکت ها و... افزایش یافته است. و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به خصوص در محیط های اداری. چرا که فضای کاری تاریک، پر سر و صدا، آشفته و شلوغ سبب بی نظم و تمرکز پرسنل شده و روی آن ها تاثیرگذار است.

در واقع هنگامی که فرد ساعت های زیادی را در محیط کار خود می گذراند، دکوراسیون و نظم محیط کار به اندازه دکوراسیون منزل فرد، برای او دارای اهمیت می باشد.

علاوه بر روحیه تیم و پرسنل یک شرکت و یا اداره، دکوراسیون در رابطه با جذب مشتری و نگاه مشتری به آن مجموعه نیز قابل توجه می باشد.

در این میان اصولا مدیران یک مجموعه، جهت افزایش راندمان کاری و آرامش کارکنان خود، دست به هر کاری می زنند.

یکی از موارد مهم در افزایش سطح انرژی و در نتیجه راندمان کاری کارکنان مجموعه، طراحی مناسب محیط کار می باشد.

اگر که محیط کاری دارای استاندارد های لازم برای طراحی دکوراسیون باشد، سبب فراهم ساختن محیطی آرام و زیبا می شود.

از این رو طراحی مناسب دکوراسیون محیط کار باید جزء اولویت های هر مجموعه ای باشد.

راهکارهای زیادی جهت طراحی داخلی محیط های اداری وجود دارد. اما یکی از بهترین راهکارها استفاده از پارتیشن های شیشه ای می باشد که علاوه بر زیباسازی مجموعه، سبب نظم بخشیدن به آن نیز می شود.

به طور کلی استفاده از شیشه یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسین مدرن در داخلی ساختمان و یا خارج آن می باشد.

یکی از مزیت های پارتیشن شیشه ای این می باشد که علاوه بر نظم بخشیدن به محیط، جلوی نور را هم نمی گیرد. پارتیشن های شیشه ای محیط را روشن نگه میدارد.

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

از بین همه فضاها و اتاق های یک خانه، معمولا حمام ها بیشتر از دیگر فضاها نیاز به بازساری و تعمیر دارند.

از جمله این تعمیرات می توان به تغییر کاشی و یا تعویض لوازم و شیرآلات حمام اشاره نمود.

امروزه افراد سعی بر این دارند که حمام های مدرن و در عین حال شیکی ایجاد کنند تا بر زیبایی خانه خود بیافزایند.

یکی از کارهایی که سبب زیبایی حمام میشود، استفاده از شیشه حمام می باشد.

حمام شیشه ای یکی از انواع حمام های مدرن و روش های جالب می باشد.

به این صورت که شما می توانید به راحتی حمام شخصی در اتاق خود داشته باشید.

حتی می توانید با کمی خلاقیت حمام را متناسب با فضا و دکوراسیون طراحی نمایید.

شیشه مورد استفاده در حمام از نوع سکوریت می باشد که از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و ضربه برخوردار است.

 

امروزه استفاده از شیشه برای دوش و یا استفاده از کابین از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این شیشه علاوه بر زیبایی برای محیط، می تواند کاربردهای زیادی داشته باشد.

به طور مثال جدا کردن فضای حمام از اتاق خواب و یا سرویس بهداشتی.

امروزه به سبب کاهش متراژ خانه ها، معمولا متراژ سرویس بهداشتی نیز پایین آمده و با یکدیگر تلفیق می شوند.

از این رو استفاده از شیشه که سبب جداسازی دوش از دیگر فضای سرویس بهداشتی می شود، راهکاری بسیار مناسب می باشد.

یکی از اتفاقات رایجی که ممکن است در حمام برای افراد پیش بیاید، به ویژه برای کودکان و سالمندان که حفظ تعادل کمتری دارند، لیز خوردن می باشد.

استفاده از شیشه و یا کابین حمام، سبب جلوگیری از بروز آسیب به افراد در چنین مواقعی می شود.

شیشه حمام

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک شیشه ای

امروزه با افزایش روز افزون جمعیت به ویژه در شهرهای شلوغ و بزرگ، تعداد ساختمان ها و برج های مسکونی و تجاری و همچنین تعداد واحدهای آن ها در حال افزایش می باشد. از این رو تردد در این اماکن  بیشتر می شود. به طور کلی اولین چیزی که مشتریان در مجتمع های تجاری با آن رو به رو می شوند، درب ورودی ساختمان می باشد. از این رو درب ورودی ساختمان ها باید به گونه ای باشند که شرایط راحتی را برای تردد افراد فراهم سازد. درب اتوماتیک شیشه ای بهترین راه برای راحتی تردد افراد می باشد.

امروزه درب اغلب مجتمع های تجاری و مسکونی شیشه ای می باشد. از این رو می توان از درب اتوماتیک شیشه ای برای این اماکن استفاده نمود. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کدام یک از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای مناسب ساختمان تجاری و یا مسکونی شما می باشد؟

پیش از پاسخ به این سوال بهتر است تا با انواع درب های اتوماتیک شیشه ای آشنا شوید تا بتوانید به صورت بهتری تصمیم گیری کنید.

شرکت ایمن در به عنوان شرکتی مجرب انواع درب اتوماتیک شیشه ای را متناسب با ساختمان شما طراحی و تولید می نماید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ایمن در با سال ها تجربه در این زمینه می توانید شما را به خوبی راهنمایی نمایند تا بهترین تصمیم را بگیرید.

با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با انواع درب اتوماتیک شیشه ای آشنا کنیم.

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

شیشه دودبند

 

ممکن است که تا به امروز نام شیشه دودبند به گوش شما نخورده باشد. اکثر افراد این شیشه ها را با نام شیشه راه پله می شناسند.

 

شیشه دودبند نوعی شیشه می باشد با بهره گیری از شیشه سکوریت در برابر حرارت بسیار مقاوم می باشد.

 

این شیشه در ورودی ساختمان، طبقات، پنجره راه پله و به عنوان محافظ پله ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این شیشه ها که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشد، قادر است تا حرارت 1000 درجه سانتی گراد ناشی از آتش را تحمل نماید.

 

در واقع این شیشه ها در صورت بروز آتش سوزی در یکی از طبقات ساختمان، مانع از سرایت آتش به سایر طبقات ساختمان و همچنین پخش شدن دود در راه پله ها می شود.

 

از این رو یکی از ضروریات هر ساختمانی به حساب می آید.

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

شیشه ضد حریق

یکی از اصلی ترین استانداردهای ایمنی ساختمان ها، مربوط به سیستم محافظتی در برابر آتش می باشد. یکی از اصلی ترین مصالحی که بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرد، شیشه های ضد حریق است.

این شیشه های ضد حریق تا یک درجه معینی قادر به مقاومت در برابر آتش و حرارت می باشند که ممکن است از نظر شما غیر طبیعی به نظر برسد.

شاید که این شیشه ها قادر به خاموش کردن آتش نباشند، اما از انتشار آتش و دود از اتاقی به اتاق دیگر جلوگیری می نماید و از این رو به این نام خوانده می شوند.

شاید با خود بگویید که شیشه های معمولی هم قادر به چنین کاری هستند، اما لازم به ذکر می باشند که شیشه های معمولی تا درجه کمی قادر به مقاومت در برابر حرارت بوده و به راحتی می شکنند.

شیشه ضد حریق و یا Fire-rated glass نوعی شیشه درجه یک مقاوم در برابر آتش و گرما به حساب می آید که مانع از نفوذ آتش و دود از اتاقی به اتاق دیگر می شود.

این شیشه ها نسبت به شیشه های معمولی از مقاومت بالاتری برخوردار بوده و در برابر آتش دچار شکستگی نمی شوند.

به طور کلی شیشه های معمولی تا دمای 120 درجه سانتی گراد، شیشه های سکوریت تا دمای 260  درجه سانتی گراد و شیشه های ضد حریق تا دمای 570 درجه سانتی گراد قادر به مقاومت و تحمل دما می باشند.

همانطور که میدانیم یکی از رکن های اصلی آتش، اکسیژن می باشد. این شیشه ها به سبب جلوگیری از ورود اکسیژن به محل های در معرض آتش سوزی و در نتیجه جلوگیری از شدت گرفتن آتش، دارای اهمیت بالایی می باشند.

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

 

امروزه به سبب افزایش پیدا کردن سبک آپارتمان نشینی و در نتیجه نداشتن حیاطی مستقل برای هر واحد، بالکن ها می توانند به عنوان فضایی باز و در عین حال خصوصی، مورد استفاده قرار گیرند.

با این حال در فصول سرد سال به دلیل قرار گرفتن بالکن ها در ارتفاع نمی توان به صورت بهینه از بالکن استفاده کرد.

با پیشرفت تکنولوژی و طراحی و تولید انواع شیشه بالکن، این امکان به سادگی فراهم شده و بالکن ها را به محیطی امن و در عین حال گرم در فصول سرد سال تبدیل می نماید.

 

این شیشه های بالکن دارای انواع مختلفی می باشند. اما به طور کلی می توان آن ها را در دو نوع ثابت و متحرک تقسیم نمود.

شیشه بالکن های متحرک این امکان را برای شما فراهم می سازند که در هنگام گرم شدن هوا، شیشه ها را باز نمایید.

همچنین در هنگام سرد شدن هوا، شیشه های بالکن را می وان  بست و به خوبی از ورود هوای سرد به داخل جلوگیری نمود.

 

در واقع وجود ماستیک در این نوع شیشه ها مانع از ورود سرما و گرما و همچنین گرد و غبار می شود.

 

بنابراین این شیشه ها سبب می شوند تا از فضای بالکن استفاده بیشتری نموده و دارای کاربری بیشتری شود.

 

استفاده از تراس شیشه ای به ویژه در شهرهای بزرگی که دارای هوای آلوده می باشد و از طرفی سر و صدای زیادی به سبب شلوغی خیابان ها وارد خانه ها می شود، بسیار دارای اهمیت می باشد.

چرا که این شیشه ها مانع از ورود آلودگی صوتی و همچنین آلودگی هوا توسط آلاینده ها در خانه ها می شود.

 

شیشه بالکن سبب می شود تا بالکن شما به اتاقی زیبا جهت لذت بردن از فضای باز و همچنین آسمان در شب تبدیل شود.

 

شیشه بالکن

 

  • imendoor ایمن در
  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک به دلیل مزیت هایی که نسبت به درب های دستی و قدیمی دارد امروزه در بیشتر ورودی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. افراد بسیار زیادی که از درب های دستی و سنتی در گذشته استفاده می کردند امروزه یکی از انواع مدل های درب اتوماتیک را جایگزین آن دسته از درب های قدیمی نموده اند. البته شما برای اینکه با درب های اتوماتیک آشنایی بیشتری داشته باشد باید اطلاعات تان را در مورد تفاوت هایی که با درب های دستی و قدیمی دارد افزایش دهید. سنسورهایی که در درب های اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند ویژگی های بسیار خاص و منحصر به فردی دارند، به همین دلیل شرکت ایمن در در ساخت آنها نهایت دقت و ظرافت را خرج می دهد تا با بهترین کیفیت آنها را تولید نماید. جهت آگاهی از قیمت درب اتوماتیک با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درب اتوماتیک

  • imendoor ایمن در