شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن چیست؟
شیشه بالکن و انواع آن امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی از آنها برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند. برای خرید شیشه بالکن باید به کاربرد متنوع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که کاربرد آن اهمیت بسیاری دارد. در واقع بسیاری از افراد در مورد کاربرد شیشه تراس آشنایی زیادی ندارند، و به همین دلیل شاید در بسیاری از مکان هایی که می شود از آنها استفاده کرد، استفاده ننمایند. برخی از شیشه های بالکن که در مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد کاربرد و خرید شیشه بالکن بیشتر شود.

انواع شیشه بالکن
شیشه بالکن و یراق آلاتی که در آن به کار می رود در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشند. شما برای اینکه شیشه و یراق آلات آن را خریداری کنید باید اطلاعات خود ار در مورد سیستم نصب و نحوه عملکرد آن بیشتر نمایید. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم زمانی که یک بالکن و یا تراس بزرگ داشته باشیم، داشتن شیشه تراس در آن بالکن فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، به همین دلیل در انتخاب شیشه ها بالکن به هیچ عنوان نباید شک کنید و هر یک از انواع شیشه های بالکن را که بیشتر می پسندید را در پروژه های متنوع خود نصب نمایید.
در بسیاری از شهرهایی که بزرگ هستند و آلودگی و سر و صدا در آن زیاد است، شما می توانید با نصب شیشه های بالکن، از آلودگی های بیرون و همچنین سر و صدایی که در محیط نزدیک وجود دارد در امان باشید. بر همین اساس به شما پیشنهاد نصب انواع شیشه های بالکن که هر یک از آنها مزیت های متنوعی دارند را می دهیم تا فضای بالکن و تراس خود را با وجود این شیشه ها بسیار زیباتر و خاص تر نمایید.
برای ساخت و نصب این نوع از شیشه های بالکن از شیشه هایی که 8 الی 10 میلیمتر ضخامت دارند استفاده می کنند که یراق آلات مورد استفاده شده در این شیشه ها بسیار با کیفیت می باشد. البته باید بدانید نوع یراق آلاتی که در این نوع از شیشه مورد استفاده قرار می گیرد به سفارش مشتری بستگی دارد، چرا که هزینه هر یک از آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

  • ۰
  • ۰

 شیشه بالکن

شیشه بالکن یکی از زیبایی های ساختمان های امروزی به شمار می رود که بسیاری از افراد از انواع شیشه های بالکن استفاده می کنند. شیشه بالکن و یراق آلاتی که در آن به کار می رود از بهترین متریال های اولیه ساخته می شوند و به همین دلیل دوام و ماندگاری آنها بسیار زیاد است، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید تراس خود را به یک محیط امن و زیبا برای خود تبدیل کنید، باید بدانید بهترین انتخابی که می توانید داشته باشید. شیشه های بالکنی است.

از جمله بهترین و مهمترین مزیت هایی که در شیشه های بالکن وجود دارد این است که در 4 فصل هم استفاده بهینه از آنها خواهید داشت. یکی از انواع شیشه های بالکن که از آن استفاده بسیاری می شود شیشه های ریلی می باشد که در ادامه در مورد آن توضیحاتی را ارائه می دهیم.

طرز کار شیشه بالکن ریلی

اگر بخواهیم به طور خلاصه در مورد کارکرد شیشه بالکن تاشو توضیحاتی را ارائه دهیم، باید بدانید که آنها مانند پنجره های آلومینیومی قدیمی کار می کنند، ولی از آنجایی که روز به روز تکنولوژی پیشرفت می کند این پنجره ها هم بسیار پیشرفت کرده اند و به نوع امروزی هستند. یراق آلاتی که در این پنجره ها به کار می رود بسیار عالی و با کیفیت می باشد، به همین دلیل باید بدانید که دوام و ماندگاری این شیشه ها بسیار زیاد است.

از آنجایی که یک سمت شیشه با فضای بیرونی در تماس می باشد و گرد و خاک زیادی به خود می گیرد باید این شیشه ها دوجداره باشند تا از ورود گرد و غبار به درون فضای ساختمان جلوگیری کند. بر این اساس عایق مناسبی را در شیشه های بالکن ریلی قرار می دهند تا به خوبی از فضای درون ساختمان محافظت کند.

[caption id="" align="aligncenter" width="1248"]شیشه بالکن - ایمن در سازه پارت شیشه بالکن - ایمن در سازه پارت[/caption]

یکی از مهمترین مزیت هایی که در شیشه بالکن وجود دارد این است که، آنها بسیار راحت باز و بسته می شوند و به همین دلیل شما هر زمانی که مایل باشید می توانید آنها را باز کنید و زمانی که می خواهید آنها را قفل نمایید. رنگ بندی شیشه هایی که در این نوع از شیشه بالکن وجود دارد متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از رنگ های آن را که مایل هستید را انتخاب و خریداری نمایید. برای نصب این شیشه های بالکن بهتر است متراژ و اندازه گیری تراس خود را به درستی انجام دهید و سپس سفارش خود را به کارشناسان شرکت ارائه دهید. زمان تحویل سفارش های شما در کمترین زمان انجام می شود و شما می توانید آنها را در مکان مورد نظر خود نصب نمایید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت شیشه بالکن ریلی

در خرید هر یک از تجهیزات ساختمانی که شما می خواهید برای ساختمان های خود خریداری کنید بدون شک عواملی وجود دارد که قیمت آن را مشخص می کند. در خرید و قیمت شیشه عوامل بسیار مهمی نقش دارد که شما باید در ابتدا با آنها آشنایی داشته باشد و سپس سفارش خود را به شرکت ارائه دهید. عوامل تاثیر گذاری که در قیمت شیشه های بالکن ریلی تاثیر بسیاری دارد و  باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. یراق آلات

یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی که در قیمت شیشه های بالکنی تاثیر بسیار زیادی دارد و باید از آن آگاهی لازم را داشته باشید، این است که چه نوع یراق آلاتی در در شیشه های بالکن شما به کار رود. برخی از یراق آلاتی که در شیشه های بالکن به کار می رود وارداتی می باشد و به همین دلیل به آنها هزینه وارداتی هم تعلق می گیرد، بنابراین شما باید هزینه بیشتری را برای خرید آنها پرداخت کنید. برخی از یراق آلات دیگری که در شیشه های بالکن به کار می رود ایرانی می باشد، به همین دلیل نیازی نیست برای آنها هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

اگر شما می خواهید کیفیت یراق آلات شیشه تان بسیار عالی باشد، باید بدانید که یراق آلات وارداتی بدون شک کیفیت بسیار بهتری دارد، ولی این به این معنا نمی باشد که یراق آلات ایرانی کیفیت کمی دارد، بر همین اساس هر یک از آنها را که مایل باشید می توانید انتخاب کنید و خریداری نمایید.

[caption id="" align="aligncenter" width="1200"]قیمت شیشه بالکن ریلی قیمت شیشه بالکن ریلی[/caption]

  1. متراژ

یکی دیگر از عوامل مهمی که در قیمت شیشه بالکن تاثیر بسیار زیادی دارد و باید از آن اطلاع داشته باشید، متراژ تراس شما می باشد. بدون شک اگر اندازه و متراژ تراس شما زیاد باشد، شما باید هزینه بیشتری را نسبت به تراس های کوچک پرداخت کنید. در واقع اگر مساحت تراس و بالکن شما زیاد باشد هم شیشه بیشتری باید مورد استفاده قرار بگیرد و هم باید شیشه زیادی مورد استفاده قرار بگیرد، به همین دلیل این عامل مهم را باید برای خرید و سفارش شیشه بالکن خود در نظر بگیرید.

اگر تراس شما مساحت کم و یا زیادی داشته باشد با شیشه های ریلی زیبایی بی نظیری پیدا می کند، در واقع این مسئله که شیشه های ریلی برای تراس های کوچک و یا بزرگ مناسب می باشد چندان اهمیتی ندارد، و برای تمامی تراس ها مناسب است و شما می توانید از آنها استفاده کنید. زمانی که در تراس شما مساحت کمی داشته باشد، از درب یک لنگه در شیشه بالکن شما استفاده می شود و زمانی که تراس شما بزرگ تر باشد از چندین لنگه در در شیشه های شما استفاده می گردد، که قیمت شیشه های ریلی شما به این عامل مهم، هم بستگی بسیار زیاد دارد.

  1. طرح های متفاوت

طرح هایی که در شیشه بالکن ریلی وجود دارد متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر تمایل دارید را انتخاب و خریداری نمایید. در واقع باید بدانید برخی از طرح های آن لوکس هستند و به همین دلیل باید هزینه بیشتری را برای آنها پرداختی کنید، ولی برخی از طرح های آن ساده تر می باشند و نیازی نیست هزینه بیشتری را برای آنها پرداخت کنید. بنابراین اگر شما زیبایی ساختمان برایتان بسیار اهمیت دارد بدون شک باید طرح های لوکس این شیشه ها را مانند سند بلاست انتخاب کنید و یا اینکه طرح های لوزی، مربع و یا ... را انتخاب کنید.

از آنجایی که ساخت این نوع از شیشه بالکن ریلی مقداری سختر تر از شیشه های دیگر می باشد شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. ولی اگر طرح های ساده این شیشه ها را می خواهید در ساختمان خود با کار بگیرید نیازی نیست هزینه زیادی پرداخت کنید.

  1. رنگ بندی

یکی دیگر از عواملی که در قیمت شیشه بالکن ریلی تاثیر دارد و شما باید به این مورد هم توجه داشته باشید رنگ بندی شیشه ها می باشد. رنگ شیشه هایی که در شیشه های بالکن ریلی به کار می رود متنوع می باشد و مانند بسیاری از انواع دیگر شیشه تراس شما می توانید یکی از این رنگ را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

بی رنگ این شیشه ها در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیدر و شما می توانید از آنها استفاده کنید. جنس این شیشه ها در هر رنگی که باشند سکوریت می باشد، ولی باید بدانید شیشه هایی که رنگی هستند به این دلیل هزینه بیشتری دارند که روی آنها اقدامات بیشتری صورت می گیرد و بر همین اساس زیبایی ساختمان ها هم با آنها بسیار بیشتر می شود.

  1. انتخاب فریم

یکی دیگر از عواملی که در قیمت و خرید شیشه بالکن ریلی تاثیر بسیاری دارد، این است که آیا شما می خواهید در شیشه های خود فریم به کار ببرید و یا اینکه نمی خواهید از فریم استفاده کنید. استفاده کردن از فریم موجب زیبایی و همچنین عایق صدا بودن آن می شود؛ ولی اگر نمی خواهید از فریم استفاده کنید می توانید شیشه های بدون فریم را انتخاب کنید و از آنها استفاده نمایید. به طور کلی اگر شما شیشه بالکن خود را با فریم انتخاب کنید زیبایی و دوام شیشه های شما بسیار بیشتر می شود، به همین دلیل باید بهترین فریم را برای شیشه های خود انتخاب کنید.

فریم های آلومینیومی یکی از بهترین فریم هایی می باشد که شما می توانید از آنها استفاده کنید و بر روی شیشه های خود آنها را نصب کنید. فریم های آلومینیومی از جمله فریم هایی به شمار می رود که در شیشه بالکن ریلی به کار می رود و البته در تمامی انواع شیشه تراس از فریم استفاده می شود.

ثبت سفارش شیشه بالکن ریلی در شرکت ایمن در

شما می توانید شیشه بالکن ریلی مورد نظر خود را که می خواهید در تراس خود نصب کنید را در شرکت ایمن در سفارش دهید. کارشناسانی که در این شرکت حضور دارند به بهترین نحو ممکن می توانند شما را در زمینه تثبت سفارش هایتان راهنمایی کنند. در واقع کارشناسان در مورد هر یک از یراق آلاتی که می خواهید شما در شیشه های بالکن خود به کار بگیرد با شما مشورت می کنند و شما می توانید هر یک از آنها را که مایل هستید را انتخاب کنید و آنها را سفارش دهید تا برای شما بر اساس آن یراق آلات شیشه بالکنتان را بسازند.

کارشناسانی که در شرکت ایمن در فعالیت می کنند به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما هستند و شما می توانید هر پرسشی که از آنها در مورد قیمت شیشه های بالکن ریلی دارید بپرسید تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی نمایند و در بین آنها یکی از آنها را که برای شما مناسب تر است و می توانید هزینه آن را پرداخت نمایید انتخاب کنید. زمان ساخت و ارائه شیشه های بالکن در این شرکت بسیار سریع انجام می شود و شما می توانید در کمترین زمان سفارش های تان را دریافت کنید.

[caption id="attachment_3555" align="alignnone" width="1441"]شیشه بالکن فوری

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144053055   02144051014

02144011723   02144012692

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی