شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن چیست؟
شیشه بالکن و انواع آن امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی از آنها برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند. برای خرید شیشه بالکن باید به کاربرد متنوع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که کاربرد آن اهمیت بسیاری دارد. در واقع بسیاری از افراد در مورد کاربرد شیشه تراس آشنایی زیادی ندارند، و به همین دلیل شاید در بسیاری از مکان هایی که می شود از آنها استفاده کرد، استفاده ننمایند. برخی از شیشه های بالکن که در مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد کاربرد و خرید شیشه بالکن بیشتر شود.

انواع شیشه بالکن
شیشه بالکن و یراق آلاتی که در آن به کار می رود در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشند. شما برای اینکه شیشه و یراق آلات آن را خریداری کنید باید اطلاعات خود ار در مورد سیستم نصب و نحوه عملکرد آن بیشتر نمایید. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم زمانی که یک بالکن و یا تراس بزرگ داشته باشیم، داشتن شیشه تراس در آن بالکن فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، به همین دلیل در انتخاب شیشه ها بالکن به هیچ عنوان نباید شک کنید و هر یک از انواع شیشه های بالکن را که بیشتر می پسندید را در پروژه های متنوع خود نصب نمایید.
در بسیاری از شهرهایی که بزرگ هستند و آلودگی و سر و صدا در آن زیاد است، شما می توانید با نصب شیشه های بالکن، از آلودگی های بیرون و همچنین سر و صدایی که در محیط نزدیک وجود دارد در امان باشید. بر همین اساس به شما پیشنهاد نصب انواع شیشه های بالکن که هر یک از آنها مزیت های متنوعی دارند را می دهیم تا فضای بالکن و تراس خود را با وجود این شیشه ها بسیار زیباتر و خاص تر نمایید.
برای ساخت و نصب این نوع از شیشه های بالکن از شیشه هایی که 8 الی 10 میلیمتر ضخامت دارند استفاده می کنند که یراق آلات مورد استفاده شده در این شیشه ها بسیار با کیفیت می باشد. البته باید بدانید نوع یراق آلاتی که در این نوع از شیشه مورد استفاده قرار می گیرد به سفارش مشتری بستگی دارد، چرا که هزینه هر یک از آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

  • ۰
  • ۰

 شیشه بالکن

شیشه بالکن از جمله بهترین تجهیزات خانگی به شمار می رود که بسیاری از افراد از آن برای زیبایی نمای بیرونی ساختمان خود استفاده می کنند. مزیت های استفاده از شیشه بالکن به قدری زیاد است که شما امروزه این تجهیزات ساختمانی را در بسیاری از ساختمان ها می توانید مشاهده کنید. جلوه و زیبایی که شیشه های بالکن به ساختمان ها می دهند بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل از آنها استفاده بسیار زیادی می شود و روز به روز طرفداران آن هم بیشتر می شود.

بدون شک شما روزانه شیشه بالکن زیادی را در ساختمان های متنوع می توانید مشاهده کنید که هر یک از آنها در انواع مختلفی ساخته و نصب شده اند.

برای نصب و سفارش شیشه بالکن شما می توانید با شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند صحبت کنید تا بهترین و زیباترین شیشه های بالکن را که با بالکن شما هماهنگی دارد را برایتان نصب کنند.  برخی از افراد یکه باکن های بزرگی دارند، می خواهند فضای آن را زیباتر کنند و از فضای درونی آن لذت ببرند، به همین دلیل باید بدانید بهترین انتخابی که آنها می توانند داشته باشند شیشه بالکن می باشد. به طور کلی با مزیت های استفاده از این شیشه بسیاری از شما آشنایی دارید، به همین دلیل در ادامه توضیحات دیگری در مورد این شیشه ها را ارائه می دهیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود.

حفاظ شیشه بالکن

با این وجود که در بسیاری از بالکن ها از شیشه استفاده می شود، بسیاری از افراد شاید تمایل داشته باشند که از حفظ هم در شیشه های آنها استفاده شود، در واقع این دسته از افراد می توانند حفاظ هایی را که برای تراس ساخته می شود را انتخاب کنند تا آنها را نصب نمایند.  علاوه بر اینکه بالکن شیشه ای با حفاظ ها امنیت بیشتری به دست می آورد باید بدانید که با آنها نمای ساختمان هم بسیار زیباتر می شود، به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای اینکه نمای ساختمان خود را زیباتر کنند از حفاظ هایی هم برای شیشه های بالکن خود استفاده می نمایند.

قیمت حفاظ هایی که برای شیشه بالکن مورد استفاده قرار می گیرد نسبت به بسیاری از حفاظ های دیگر به صرفه تر می باشد و به همین دلیل شما نیازی نیست نگران هزینه پرداختی آن باشید. به طور کلی اگر شما می خواهید فضای تراس ساختمان خود را از بیورن زیباتر سازید می توانید از این حفاظ ها برای ساختمان تان استفاده نمایید.

[caption id="" align="alignnone" width="2560"]حفاظ شیشه بالکن نمونه ای از یک ساختمان که در آن حفاظ شیشه بالکن کار شده است[/caption]

امروزه زیبایی ساختمان ها نسبت به گذشته اهمیت بسیار بیشتری پیدا کرده است و به همین دلیل بسیاری از افراد برای اینکه زیبایی ساختمان خود را از نمای بیرونی بیشتر کنند از شیشه بالکن و حفاظ هایی درون آن استفاده می کنند تا زیبایی و جلوه ساختمان های آنها بیشتر شود. همانطوری که شیشه های بالکن در انواع متعددی تولید می شوند و ویژگی های مختلفی دارند باید بدانید که حفاظ های شیشه بالکن هم مانند بسیاری از تجهیزات دیگر ساختمانی در انواع گوناگونی تولید می شوند و شما می توانید هر یک از حفاظ هایی را که بیشتر از دیگر انواع آن می پسندید را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید. بنابراین زمانی که می خواهید سفارش خود را ثبت نمایید، بهتر است با مشاوران و کارشناسان شرکت مشورت کنید تا بهترین و با کیفیت ترین حفاظ ها را برای شیشه های بالکن شما معرفی کنند.

عوامل تاثیر گذار در قیمت شیشه بالکن تاشو

بدون شک همه شما نیز به خوبی می دانید که عوامل بسیار زیادی در قیمت شیشه بالکن تاثیر دارد و با بررسی این عوامل شما شیشه های بالکن خود را سفارش می دهد، ولی با این وجود باید بدانید از آنجایی که شیشه های بالکن در انواع متعددی تولید می شوند، قیمت هر یک از آنها هم با یکدیگر متفاوت است. در این مطالب قصد داریم در مورد قیمت شیشه های بالکن که به صورت تاشو تولید می شوند صحبت کنیم و عواملی که در قیمت این شیشه ها تاثیر می گذارد عبارت می باشد از :

  1. مدل های مختلف

یکی از نکات بسیار مهمی که در قیمت مناسب شیشه تاشو تاثیر بسیاری دارد، این است که مدل های بسیار مختلفی در این شیشه ها وجود دارد و شما می توانید برای پوشاندن بالکن خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. در واقع اینکه شیشه تاشو تنها در یک مدل باشد بسیار اشتباه است و مدلی های زیادی از این نوع شیشه وجود دارد که شما یکی از آنها را می توانید انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید، تنها باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت هر یک از این پوشش ها با دیگری تفاوت دارد و شما می توانید برای اینکه یکی از بهترین آنها را انتخاب کنید با مشاوران شرکت مشورت نمایید.

  1. استفاده از یراق آلات وارداتی و یا ایرانی

یکی از نکات دیگری که در قیمت شیشه های بالکنی تاثیر بسیار زیادی دارد و باید در این مورد هم اطلاعات خود را بیش کنید، این است که یراق آلات مورد استفاده شده در این نوع از شیشه های بالکن با یکدیگر متفاوت می باشد بدون شک شما باید برای نصب شیشه های بالکن خود از یراق آلاتی استفاده نمایید،، ولی باید بدانید که برخی از این یراق آلات وارداتی هستند که توسط شرکت ایمن در سازه پارت وارد ار کشورهای گوناگون وارد می شوند و برخی از آنها ساخت کشور ایران می باشند.

[caption id="" align="aligncenter" width="700"]استفاده از یراق آلات وارداتی و یا ایرانی استفاده از یراق آلات وارداتی و یا ایرانی[/caption]

بدون شک یراق آلاتی که وارداتی می باشند هزینه بیشتری نسبت به نوع ایرانی خود دارند، بر همین اساس اگر شما نمی خواهید هزینه زیادی را برای شیشه خود پرداخت کنید بهتر است نوع ایرانی آن را انتخاب کنید. البته باید بدانید اگر کیفیت برای شما اهمیت بسیاری دارد، نوع وارداتی آنها کیفیت بالاتری دارند، به همین دلیل اگر می خواهید کیفیت یراق آلات شیشه بالکن تاشو شما بیشتر باشد، با مشاوران شرکت این مسئله را در میان بگذارید.

  1. متراژ کار

یکی از نکات دیگری که در قیمت شیشه های تاشو تاثیر بسیاری دارد و به همین دلیل باید به این مورد هم در خرید و سفارش خود دقت داشته باشید. در واقع باید بدانید هر اندازه که متراژ کار شما زیاد باشد، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید، البته اگر فی در هر متر مربع وجود داشته باشد هزینه شما کمتر می شود. برای اینکه هزینه های شما به درستی در مورد متراژ مشخص شود؛ می توانید از مشاوران شرکت درخواست کمک کنید تا به شما در این زمینه راهنمایی های لازم را ارائه دهند. اگر متراژ بالکن شما زیاد باشد، باید بدانید که با شیشه زیبایی تراس شما بسیار بیشتر خواهد شد، به همین دلیل بهتراست برای تراس هایی که متراژ آنها زیاد است از شیشه های تاشو استفاده شود.

  1. استفاده از طرح های متنوع

یکی از عوامل دیگری که در قیمت شیشه بالکن تاشو تاثیر بسیاری دارد و باید از این مورد مهم هم اطلاعات کافی داشته باشید، این است که، طرح های مورد استفاده در این شیشه ها با یکدیگر متفاوت می باشند، برخی از آنها سند بلاست و برخی دیگر از آنها مات می باشند. شما هر یک از آنها را که بخواهید انتخاب کنید، باید هزینه جداگانه را پرداخت نمایید، با اینکه هزینه آنها با یکدیگر تفاوت چندانی ندارد، ولی باید بدانید از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت شیشه تاشو به شمار می رود.

[caption id="" align="aligncenter" width="1266"]شیشه بالکن ریلی تاشو با طرح های متفاوت شیشه بالکن ریلی تاشو با طرح های متفاوت[/caption]

برخی از شیشه های تراس هستند که شکل آنها منحنی و یا اینکه ال می باشند، شسشه های ال و یا منحنی از شیشه های دیگری که در بازار وجود دارد هزینه بیشتری دارند و باید برای نصب آنها هزینه بالاتری را پرداخت کنید. ولی اگر شما می خواهید از شیشه های صاف در تراس خود استفاده نمایید، نیازی نیست که هزینه زیادی را پرداخت کنید.

  1. رنگ شیشه

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت شیشه بالکن تاشو رنگ بندی آن می باشد. در واقع باید بدانید اگر شیشه های برنز را می خواهید برای تراس خود انتخاب کنید، بدون شک باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید، ولی اگر نمی خواهید هزینه زیادی را پرداخت کنید انتخاب شیشه های بی رنگ از جمله بهترین انتخاب شیشه هایی می باشد که می توانید آنها را انتخاب کنید.

بسیاری از ساختمان ها و نماهایی که لوکس و جذاب بودن مد نظرشان می باشد، باید شیشه های برنز را برای ساختمان خود انتخاب کنند، ولی برخی از ساختمان های دیگری که تنها از مزیت های شیشه های بالکن می خواهند استفاده نمایند شیشه های بی رنگ را می توانند انتخاب کنند. البته یکی از نکاتی که اهمیت بسیاری دارد و باید از آن اطلاع داشته باشید، این است که،بالکن شیشه ای تاشو از آن دسته شیشه هایی به شمار می رود که زیبایی و جذابیت آن بسیار مد نظر قرار می گیرد، به همین دلیل اگر رنگ برنز آن را انتخاب کنید زیبایی ساختمان شما با این رنگ شیشه بسیار بیشتر می شود.

نتیجه گیری در مورد شیشه بالکن تاشو

به طور کلی همانطوری که بیان نمودیم در بازار انواع شیشه بالکن وجود دارد و هر یک از آنها زیبایی بی نظیری را در ساختمان ایجاد می کنند، ولی شیشه های بالکن تاشو زیبایی بسیار بیشتری دارند و به همین دلیل است که از آنها استفاده زیادی می شود و روز به روز تعداد مشتریان آن افزایش پیدا می کند. در واقع اگر شما از آن دسته افرادی هستید که زیبایی شیشه های بالکن برایتان اهمیت بسیاری دارد و می خواهید بهترین شیشه های بالکن را در نمای ساختمان خود به کار ببرید، انتخاب بالکن شیشه ای تاشو بهترین انتخابی می باشد که شما می توانید داشته باشید و از آن استفاده کنید.ایمن در شما را در این راه همراهی میکند.

عواملی را که در قیمت شیشه های بالکن تاشو تاثیر دارد را بیان نمودیم و به همین دلیل شما با در نظر گرفتن تمامی آن عوامل و برآورد هزینه های پرداختی آن این نوع از شیشه را می توانید برای تراس ساختمان های خود تهیه کنید و نصب نمایید. 

[caption id="attachment_3555" align="alignnone" width="1441"]شیشه بالکن فوری

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی