شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن چیست؟
شیشه بالکن و انواع آن امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی از آنها برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند. برای خرید شیشه بالکن باید به کاربرد متنوع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که کاربرد آن اهمیت بسیاری دارد. در واقع بسیاری از افراد در مورد کاربرد شیشه تراس آشنایی زیادی ندارند، و به همین دلیل شاید در بسیاری از مکان هایی که می شود از آنها استفاده کرد، استفاده ننمایند. برخی از شیشه های بالکن که در مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد کاربرد و خرید شیشه بالکن بیشتر شود.

انواع شیشه بالکن
شیشه بالکن و یراق آلاتی که در آن به کار می رود در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشند. شما برای اینکه شیشه و یراق آلات آن را خریداری کنید باید اطلاعات خود ار در مورد سیستم نصب و نحوه عملکرد آن بیشتر نمایید. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم زمانی که یک بالکن و یا تراس بزرگ داشته باشیم، داشتن شیشه تراس در آن بالکن فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، به همین دلیل در انتخاب شیشه ها بالکن به هیچ عنوان نباید شک کنید و هر یک از انواع شیشه های بالکن را که بیشتر می پسندید را در پروژه های متنوع خود نصب نمایید.
در بسیاری از شهرهایی که بزرگ هستند و آلودگی و سر و صدا در آن زیاد است، شما می توانید با نصب شیشه های بالکن، از آلودگی های بیرون و همچنین سر و صدایی که در محیط نزدیک وجود دارد در امان باشید. بر همین اساس به شما پیشنهاد نصب انواع شیشه های بالکن که هر یک از آنها مزیت های متنوعی دارند را می دهیم تا فضای بالکن و تراس خود را با وجود این شیشه ها بسیار زیباتر و خاص تر نمایید.
برای ساخت و نصب این نوع از شیشه های بالکن از شیشه هایی که 8 الی 10 میلیمتر ضخامت دارند استفاده می کنند که یراق آلات مورد استفاده شده در این شیشه ها بسیار با کیفیت می باشد. البته باید بدانید نوع یراق آلاتی که در این نوع از شیشه مورد استفاده قرار می گیرد به سفارش مشتری بستگی دارد، چرا که هزینه هر یک از آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

  • ۰
  • ۰

طراحی پارتیشن شیشه ای

زمانی که شما می خواهید از پارتیشن شیشه ای در فضای مورد نظر خود استفاده کنید، یکی از نکات بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید و اهمیت دهید این است که، طراحی آن را به چه نحوی می خواهید انجام دهید. در واقع باید بدانید که طراحی پارتیشن شیشه ای امر بسیار مهمی می باشد که دارای اهمیت زیادی است و باید به آن توجه بسیاری شود. بهترین حالت طراحی پارتیشن های شیشه ای زمانی است که در درون آن هیچ گونه پرتی وجود نداشته باشد و به بهترین نحو ممکن بتوانید آن را نصب کنید.

بدون شک در بسیاری از ساختمان های اداری برای اینکه کارمندان یکدیگر را به خوبی مشاهده کنند تا عملکردشان بالاتر برود از پارتیشن شیشه ای در این فضا استفاده می شود که مزیت های بسیار زیادی هم نیز دارد. پارتیشن هایی که اختصاصی هستند به بهترین نحو ممکن در ساختمان های مورد نظر شما طراحی می شوند و شما می توانید از آنها استفاده بهینه ای داشته باشید. برای اینکه با دلایلی نیاز به طراحی کردن پارتیشن های شیشه ای آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه توضیحاتی را ارائه می دهیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"]نصب پارتیشن شیشه ای نصب پارتیشن شیشه ای[/caption]

دلایل نیاز به طراحی پارتیشن شیشه ای

همانطوری که بیان نمودمی طراحی کردن پارتیشن شیشه ای امر بسیار مهمی می باشد و باید به این مسئله اهمیت زیادی داده شود تا زیبایی پارتیشن ها بیشتر شود. به طور کلی دلایل بسیاری در طراحی کردن پارتیشن های شیشه ای وجود دارد و برخی از این دلایل مهم عبارت می باشد از

بهینه سازی فضا برای پارتیشن شیشه ای

یکی از مهمترین و اصلی ترین دلایلی که در طراحی کردن پارتیشن شیشه ای وجود دارد و امر بسیار مهمی است، بهینه سازی فضا می باشد. در واقع باید بدانید بسیاری از اداره ها از آنجایی که ساختمان های بزرگی دارند و به صورت بهینه سازی شده دیوار کشی نشده اند، بهترین تجهیزاتی که می توانند از آن استفاده کنند پارتیشن های شیشه ای می باشد. نصب و طراحی پارتیشن های شیشه ای در کمترین زمان انجام می شود و به همین دلیل نسبت به دیوارکشی دیگر مزیت بسیار زیادی دارد. پارتیشن ها در انواع مختلفی می باشند و شما هر یک از آنها را که مایل باشید را می توانید در فضای مورد نظر خود نصب کنید.

زیبایی پارتیشن شیشه ای

همه ما به خوبی می دانیم که فضای کار باید زیبایی زیادی داشته باشد تا نظر مشتریان و مراجعه کنندگان را جلب نماید. پارتیشن شیشه ای زیبایی بسیار زیادی دارد، ولی باید بدانید که اگر آن را به بهترین نحو ممکن طراحی نکنید شاید زیبایی خودش را از دست بدهد، به همین دلیل اگر می خواهید زیبایی پارتیشن های شما بیشتر شود، بهتر است آنها را به بهترین نحو ممکن طراحی نمایید.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"]رنگ بندی و انواع متنوع پارتیشن ها  رنگ بندی و انواع متنوع پارتیشن ها[/caption]

شرکت ایمن در از آنجایی که تخصص بسیار زیادی در زمینه نصب و طراحی پارتیشن شیشه ای داشته، می توانید به بهترین نحو ممکن شما را در مورد طراحی کردن آنها راهنمایی کند. در واقع شما در هر مکان و فضایی که بخواهید می توانید پارتیشن های شیشه ای را به بهترین نحو ممکن طراحی کنید تا زیبایی زیادی را به فضای شما ببخشند.

متراژها و فضاهای متنوع برای پارتیشن شیشه ای

یکی از دلایل مهم دیگری که در طراحی پارتیشن شیشه ای وجود دارد و باید به آن اهمیت دهید این است که، متراژ هر فضا با دیگر فضاها متنوع است، بنابراین اگر شما بخواهید در یک فضای 120 متری پارتیشن های شیشه ای را نصب کنید، باید بدانید که نصب و طراحی آن با یک فضایی که 60 متری است تفاوت بسیار زیادی دارد. بر همین اساس به شما توصیه می کنیم که به طراحی پارتیشن ها اهمیت زیادی دهید تا زیبایی فضای شما چندین برابر شود. طراحانی که در شرکت ایمن در فعالیت می کنند از آنجایی که در زمینه نصب و طراحی پارتیشن شیشه ای تخصص بسیار زیادی دارند می توانند به بهترین نحو ممکن پارتیشن های شما را در هر مکانی و متراژِ طراحی کنند. بدون شک یک فضای کوچک پارتیشن هایی را که می خواهند مورد استفاده قرار دهید باید به قدری با پارتیشن ها بزرگ تر شود که نظر هر بیننده ای را جلب نماید.

رنگ بندی و انواع متنوع پارتیشن ها 

از جمله دیگر مواردی که در طراحی پارتیشن شیشه ای اهمیت بسیاری دارد، رنگ ها و مدل های متنوع آن می باشد. شما باید بدانید که هر یک از مدل های پارتیشن های شیشه ای برای فضای مورد نظر شما شاید مناسب نباشد، به همین دلیل نباید از آن استفاده کنید. بر همین اساس بهتر است در مورد نصب و خرید آن با مشاوران شرکت در تماس باشید تا بهترین نوع آن را برای فضای مورد نظر شما طراحی کنند. از آنجایی که محیط هر ساختمانی به رنگ خاصی می باشد و یا رنگ سفید دارد، باید رنگ بندی پارتیشن های شیشه ای هم دقت بسیاری شود تا به بهترین نحو ممکن آن را نصب کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"] رنگ بندی و انواع متنوع پارتیشن ها[/caption]

مراحل طراحی پارتیشن شیشه ای

شما برای اینکه از پارتیشن شیشه ای در فضاهای متنوع خود استفاده کنید باید در ابتدا طراحان شرکت پارتیشن های مورد نظر شما را طراحی کنند، بر همین اساس باید به خوبی بدانید که در طراحی پارتیشن های شیشه ای مراحلی وجود دارد که این مراحل عبارت می باشد از :

  1. اندازه گیری فضا

یکی از مهمترین مراحلی که در طراحی پارتیشن شیشه ای برای فضای وجود دارد این است که باید متراژ فضا به درستی اندازه گیری شود تا طراحان به خوبی در مورد متراژ آن فضا اطلاعات داشه باشند. بدون شک هرچه فضا بیشتر باشد تعداد اتاق هایی که به صورت پارتیشن بندی هم تهیه می شود بیشتر است، البته اگر فضا متراژ کمی هم داشته باشد طراحان شرکت آن را به بهترین نحو ممکن طراحی می کنند تا رضایت مشتریان را به دست آورند.

  1. تعداد پارتیشن بندی

یکی دیگر از مراحلی که در طراحی پارتیشن شیشه ای دارای اهمیت بسیار زیادی است و طراحان شرکت در این مورد از شما پرسش می نمایند تعداد پارتیشن بندی می باشد. شما باید تعداد هر اتاقی را که می خواهد در شرکت خود داشته باشید را مشخص کنید تا طراحان به آن تعداد شیشه های و یراق آلات را تهیه کنند و همچنین به نحوی آن را ترسیم نمایند که تمامی اتاق های مورد نیاز شما حتی در کوچک ترین فضا هم جای بگیرد.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"] رنگ بندی و انواع متنوع پارتیشن ها[/caption]

البته اگر شما پارتیشن های شیشه ای خود را برای فضاهای دیگر هم به جز فضاهای اداری بخواهید باید به این مورد توجه بسیاری داشته باشد و به طراحان شرکت در مورد اتاق های درخواستی خود اطلاع دهید تا به بهترین نحو ممکن بخش های پارتیشن شیشه ای شما آماده شود.

  1. انتخاب انواع پارتیشن ها و یراق آلات

از دیگر مراحلی که در طراحی پارتیشن شیشه ای دارای اهمیت بسیاری می باشد، این است که شما باید نوع پارتیشن خود را مشخص کنید. البته باید بدانید شرکت بعد از اینکه فضای شما و متراژ مورد نظر شما را به خوبی مورد بررسی قرار دهد بهترین نوع پارتیشن ها را به شما معرفی می کند تا شما از بین آنها یکی را که بیشتر برای فضای مورد نظرتان مناسب است را انتخاب کند و آن را نصب نمایید. بر این اساس شما در بین مدل های متنوعی که در پارتیشن شیشه ای وجود دارد یکی از آنها را که بیشتر مناسب فضای شما می باشد را انتخاب می کنید و سفارش می دهید تا برای شما آن را تولید نمایند.

یکی از نکات دیگری که در طراحی پارتیشن شیشه ای اهمیت بسیاری دارد استفاده از یراق آلاتی می باشد که باید در پارتیشن شما مورد استفاده قرار بگیرد. هر یک از یراق آلات مورد استفاده در پارتیشن های شیشه ای دارای ویژگی های متنوعی می باشد و جنس متفاوتی دارد، شما باید با آگاهی در مورد جنس آنها یکی از آنها را انتخاب نمایید و مورد استفاده قرار دهید. بدون شک بهترین انتخاب شما باید از بهترین جنس باشد تا دوام و ماندگاری آن برای شما تا چندین سال طول بکشد و بتوانید از آنها در هر شرایطی استفاده کنید. البته در مورد این مرحله هم شرکت شما را راهنمایی می کند تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید و بهترین نوع یراق آلات بر روی پارتیشن شیشه ای شما نصب شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="800"] انتخاب انواع پارتیشن ها و یراق آلات[/caption]

  1. انتخاب رنگ

از جمله دیگر مراحلی که در طراحی پارتیشن شیشه ای مورد اهمیت قرار گرفته است، استفاده ار رنگ مناسب بر روی پارتیشن می باشد. شیشه هایی که شما می خواهید در فضای خود به کار ببرید هم می توانید در هر نگی که مایل هستید انتخاب کنید تا شرکت برای شما شیشه های پارتیشن شما را طراحی کند. دقت داشته باشد که در انتخاب رنگ باید به دکوراسیون داخلی فضای خود توجه بسیار زیادی نشان دهید تا بهترین رنگ را انتخاب کنید.

  1. نصب

بعد از اینکه طراحی پارتیشن شیشه ای شما به درستی صورت گرفت و شما بر اساس خواسته خود یکی از پارتیشن ها را انتخاب کردید و شرکت آن را تولید نمود، نوبت به مرحله نهایی می رسد و آن هم این است که شرکت برای نصب پارتیشن های شما در هر مکانی که شما سفارش داده اید، آماده است و پارتیشن های شما را نصب خواهد کرد. نصاب های شرکت ایمن در از آنجایی که تخصص بسیار  زیادی در زمینه نصب پارتیشن شیشه ای دارند در کمترین زمان پارتیشن های شما را در هر مکانی که شما سفارش داده اید نصب می کنند.

دقت داشته باشد که شما در هر مرحله از ثبت سفارش پارتیشن شیشه ای خود می توانید با مشاوران شرکت مشورت کنید تا بهترین پارتیشن را برای فضای مورد نظرتان به شما معرفی کنند و شما هر پرسشی در مورد پارتیشن ها داشته باشید می توانید با مشاوران شرکت در میان بگذارید.شرکت ایمن در سازه پارت با این وجود که فاکتورهای زیادی در ارسال و نصب سریع شیشه پارتیشن وجود دارد، تلاش می کند که پارتیشن های شیشه ای سفارش داده شما را در کمترین زمان برایتان ارسال و در مکان مورد نظر شما نصب کند.  

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692   

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی