شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن چیست؟
شیشه بالکن و انواع آن امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی از آنها برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند. برای خرید شیشه بالکن باید به کاربرد متنوع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که کاربرد آن اهمیت بسیاری دارد. در واقع بسیاری از افراد در مورد کاربرد شیشه تراس آشنایی زیادی ندارند، و به همین دلیل شاید در بسیاری از مکان هایی که می شود از آنها استفاده کرد، استفاده ننمایند. برخی از شیشه های بالکن که در مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد کاربرد و خرید شیشه بالکن بیشتر شود.

انواع شیشه بالکن
شیشه بالکن و یراق آلاتی که در آن به کار می رود در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشند. شما برای اینکه شیشه و یراق آلات آن را خریداری کنید باید اطلاعات خود ار در مورد سیستم نصب و نحوه عملکرد آن بیشتر نمایید. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم زمانی که یک بالکن و یا تراس بزرگ داشته باشیم، داشتن شیشه تراس در آن بالکن فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، به همین دلیل در انتخاب شیشه ها بالکن به هیچ عنوان نباید شک کنید و هر یک از انواع شیشه های بالکن را که بیشتر می پسندید را در پروژه های متنوع خود نصب نمایید.
در بسیاری از شهرهایی که بزرگ هستند و آلودگی و سر و صدا در آن زیاد است، شما می توانید با نصب شیشه های بالکن، از آلودگی های بیرون و همچنین سر و صدایی که در محیط نزدیک وجود دارد در امان باشید. بر همین اساس به شما پیشنهاد نصب انواع شیشه های بالکن که هر یک از آنها مزیت های متنوعی دارند را می دهیم تا فضای بالکن و تراس خود را با وجود این شیشه ها بسیار زیباتر و خاص تر نمایید.
برای ساخت و نصب این نوع از شیشه های بالکن از شیشه هایی که 8 الی 10 میلیمتر ضخامت دارند استفاده می کنند که یراق آلات مورد استفاده شده در این شیشه ها بسیار با کیفیت می باشد. البته باید بدانید نوع یراق آلاتی که در این نوع از شیشه مورد استفاده قرار می گیرد به سفارش مشتری بستگی دارد، چرا که هزینه هر یک از آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

  • ۰
  • ۰

از بین تجهیزات شیشه ی که در ساختمان ها نصب می شود باید بدانید که شیشه بالکن یکی از بهترین و زیباترین نمونه های آن می باشد. شما می توانید بر اساس نوع تراس و متراژ تراس خود یکی از انواع آنها را برای نصب انتخاب کرده و سفارش دهید. زمان ثبت سفارش باید اندازه آن را به درستی بگیرید تا در طول نصب ایرادی در آن به وجود نیاید. شیشه های بالکن امروزه به عنوان متداول ترین درب های شیشه ای شناخته می شود که با استفاده از آن امکان دسترسی به تمام نقاط برای شما آسان تر می گردد. این شیشه ها دید شگفت انگیزی را برای شما فراهم می سازند.
از جمله مهمترین و اصلی ترین نکاتی که زمان نصب شیشه بالکن اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که اندازه تراس خود را به خوبی بدانید. بی احتیاطی در این مورد خسارت های جبران ناپذیری برای شما به وجود می آورد. بنابراین نصب انواع شیشه های بالکن باید بر اساس دقت و حساسیت های لازم باشد تا نتیجه کار را شما به بهترین نحو ممکن مشاهده کنید. لبه های شیشه های سکوریت از حساسیت زیادی برخوردار هستند که شما زمان نصب آنها باید از چوب و پلاستیک استفاده کند تا شیشه با پیچ و یا فلز تماس نداشته باشد.

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در موردنحوه نصب شیشه بالکن توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم، با ما همراه باشید.

برخی از مهمترین اصول و استانداردها در نصب شیشه بالکن

بسیاری از افراد امکان دارد که با اصول و نکاتی که در مورد نصب شیشه بالکن وجود دارد آشنایی نداشته باشند. به طور کلی باید بدانید استانداردهایی که زمان نصب شیشه ها باید رعایت شود روی این اصول تکیه زیادی دارد. بر همین اساس شما به خوبی در این مورد تخصص ندارید و باید به نصابان حرفه ای آن را بسپارید.

افزایش دادن فضای در دسترس

در این حالت نصابان سعی می کنند که طیف گسترده ای از اندازه شیشه های بالکن را برای باز کردن در دسترس شما بگذارند. آن دسته از درب های لولایی خود ار که در تراس نموده اید و یا حتی در مکان های دیگر دارید را اگر با درب های ریلی تعویض کنید بدون شک از مزیت های بی نظیر آنها بهره مند می شوید. با استفاده از این شیشه ها دسترسی به هر فضایی برای شما بسیار آسان تر خواهد شد. البته شما با استفاده از آن می توانید در تمامی فصول از زیبایی های فضای بیرونی استفاده کنید. برای نصب آنها به یراق آلات خاصی نیاز دارید که باید آنها را آماده سازید و انتخاب کنید. هر یک از یراق آلات قیمت متنوعی دارد که نصابان به خوبی قیمت و ویژگی های هر یک از آنها را برای شما بازگو می کنند تا با دقت آنها را انتخاب کنید.

[caption id="" align="aligncenter" width="760"]نصب شیشه بالکن در تهران نصب شیشه بالکن در تهران[/caption]

ایجاد روش هایی برای صرفه جویی در فضا

یکی از مهمترین اصولی که نصابان به آن توجه زیادی نشان می دهند این است که تلاش می کنند با نصب انواع شیشه بالکن در فضا صرفه جویی نمایند. آن دسته از انواع درب های لوایی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند هم فضای بیشتری را اشغال می کردند و هم اینکه با استفاده از آنها در تمام فصول شما نمی توانستید از آنها استفاده بهینه ای داشته باشید. نمونه شیشه های بالکن ریلی فضایی را اشغال نمی کنند و نصابان آنها را به گونه ای نصب می نمایند که تنها روی یک ریل آنها حرکت کرده و باز و بسته شوند. در این صورت شما فضای بیشتری را در تراس خود در اختیار خواهید داشت. همین ویژگی مهم موجب شده است که زمان نصب تراس شیشه ای بسیاری از افراد نوع ریلی آن را انتخاب کنند. قیمت شیشه بالکن و یراق آلات مورد استفاده در این نوع از تراس شیشه ای بسیار به صرفه می باشد و شرکت ایمن در بهترین و با کیفیت ترین نمونه های آن را در تراس شما نصب می کند.

[caption id="" align="aligncenter" width="751"]شیشه اسلایدینگ شیشه اسلایدینگ[/caption]

توجه به افزایش دید

هر یک از افرادی که اقدام به نصب شیشه بالکن می نمایند می خواهند از فضای بیرونی خود و تماشای آن لذت ببرند. بر همین اساس نصابان نکاتی را به کار می گیرند که با استفاده از آن نکات فضای بیشتری را به مشتری می دهند. در این صورت آنها می توانند فضای گسترده ای را در دید خود داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند. یکی از بهترین نمونه های شیشه بالکن که فضای دید را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد نوع ریلی آن است. این نمونه بر اساس نکات خاصی در تراس نصب می گردد و حرکت آن روی ریل باید به آسانی انجام شود. تنها آن دسته از نصابانی که در کار خود حرفه ای هستند می توانند آن را در تراس شما بدون ایراد و اشکال نصب کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="776"]شیشه بالکن ثابت شیشه بالکن ثابت[/caption]

توجه به وارد شدن نور طبیعی به محیط

بسیاری از افراد در تراس شیشه ای خود گل های طبیعی زیادی را نگهداری می کنند، آنها باید به آن گل ها و گیاهان آب و نور طبیعی خورشید را ارائه دهند تا رشد خوبی داشته باشند. بنابراین از دیگر اصول و نکاتی که نصابان شیشه بالکن به آن توجه زیادی نشان می دهند این است که فضا را برای وارد شدن نور طبیعی آماده می سازند. در صورتی که نور وارد تراس نشود بدون شک این فضا زیبایی زیادی نخواهد داشت. بر همین اساس این مورد را به خوبی در نظر داشته باشید تا فضایی خاص و منحصر به فرد را طراحی کنید. شما می توانید رنگ ساده شیشه های بالکن را انتخاب کنید که نور به راحتی از درون آنها خارج می شود. این گزینه به شما نور طبیعی را ارائه می دهد تا از فضای ترای خود نهایت استفاده را ببرید.
بسیاری از افراد شاید این پرسش برایشان به وجود آید که چگونه باید از رنگ مناسب شیشه ها استفاده کنند و یا آنها را انتخاب نمایند. در پاسخ به این پرسش باید بیان کنیم که شما بهتر است به خوبی رنگ سفید و یا مشکلی آن را انتخاب کنید. رنگ سفید مزیت های بیشتری دارد و به همین دلیل آن بیشتر هم انتخاب می شود.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

آلاچیق شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه دودبند

شیشه بالکن

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692

02144051014    02144053055 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی