شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن

ایمن دُر-یکی بزرگترین مجری های درب اتوماتیک،شیشه سکوریت،نصب پارتیشن در ایران و ارائه دهنده انواع خدمات شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک ، پارتیشن ، کرکره برقی ، شیشه حمام ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن در سراسر ایران

شیشه بالکن چیست؟
شیشه بالکن و انواع آن امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی از آنها برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند. برای خرید شیشه بالکن باید به کاربرد متنوع آن دقت بسیاری داشته باشید، چرا که کاربرد آن اهمیت بسیاری دارد. در واقع بسیاری از افراد در مورد کاربرد شیشه تراس آشنایی زیادی ندارند، و به همین دلیل شاید در بسیاری از مکان هایی که می شود از آنها استفاده کرد، استفاده ننمایند. برخی از شیشه های بالکن که در مکان های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد کاربرد و خرید شیشه بالکن بیشتر شود.

انواع شیشه بالکن
شیشه بالکن و یراق آلاتی که در آن به کار می رود در انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشند. شما برای اینکه شیشه و یراق آلات آن را خریداری کنید باید اطلاعات خود ار در مورد سیستم نصب و نحوه عملکرد آن بیشتر نمایید. بدون شک همه ما به خوبی می دانیم زمانی که یک بالکن و یا تراس بزرگ داشته باشیم، داشتن شیشه تراس در آن بالکن فضا را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، به همین دلیل در انتخاب شیشه ها بالکن به هیچ عنوان نباید شک کنید و هر یک از انواع شیشه های بالکن را که بیشتر می پسندید را در پروژه های متنوع خود نصب نمایید.
در بسیاری از شهرهایی که بزرگ هستند و آلودگی و سر و صدا در آن زیاد است، شما می توانید با نصب شیشه های بالکن، از آلودگی های بیرون و همچنین سر و صدایی که در محیط نزدیک وجود دارد در امان باشید. بر همین اساس به شما پیشنهاد نصب انواع شیشه های بالکن که هر یک از آنها مزیت های متنوعی دارند را می دهیم تا فضای بالکن و تراس خود را با وجود این شیشه ها بسیار زیباتر و خاص تر نمایید.
برای ساخت و نصب این نوع از شیشه های بالکن از شیشه هایی که 8 الی 10 میلیمتر ضخامت دارند استفاده می کنند که یراق آلات مورد استفاده شده در این شیشه ها بسیار با کیفیت می باشد. البته باید بدانید نوع یراق آلاتی که در این نوع از شیشه مورد استفاده قرار می گیرد به سفارش مشتری بستگی دارد، چرا که هزینه هر یک از آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

  • ۰
  • ۰

از جمله بهترین تجهیزات شیشه ای که امروزه بسیاری از افراد در ساختمان های خود نصب می کنند و از کارایی آن نهایت استفاده را می برند شیشه بالکن می باشد. این شیشه ها در اندازه ها و مدل های متنوع تولید و طراحی می شوند که شما باید بر اساس مدل تراس خود یکی از آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. برای نصب آنها که به صورت صحیح نصب شود بدون شک باید متخصصانی که در این زمینه تخصص دارند اقدام کنند. اندازه گیری فضای تراس شما برای نصب تراس شیشه ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
شرکت ایمن در یکی از شرکت های وارد کننده شیشه بالکن می باشد که انواع مدل ها و طراحی های این نوع از تجهیزات شیشه ای را خودش بر عهده دارد. یراق آلات خارجی هر نوع از تجهیزات شیشه ای را که مربوط به شیشه های بالکن، درب اتوماتیک، کرکره برقی، پارتیشن اداری، پارتیشن شیشه ای و ... می باشد را این شکر از کشورهای خارجی وارد کرده و با قیمت مناسب روی تجهیزات نصب می کند. شما هزینه زیادی را برای خرید هر یک از آنها پرداخت نخواهید کرد، چرا که شرکت برای واردات آنها از کشورهایی که فروش به صرفه تری دارند خرید خود را انجام می دهد.

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد قیمت خریداری انواع شیشه بالکن توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

هزینه خریداری شیشه بالکن

یراق آلاتی که در انواع شیشه بالکن مورد استفاده قرار می گیرد تاثیر چشم گیری در عملکرد صحیح آنها دارد. شما باید بدانید طول عمر و کیفیت هر یک از انواع شیشه های بالکن با استفاده از این یراق آلات تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. قیمت آنها هم یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که شما زمان خرید باید به آن دقت داشته باشید.

برخی از آنها قیمت بالاتری دارند که دلیل بالا بودن قیمت آنها کیفیت بسیار عالی می باشد که دارند. متریال های تشکیل دهنده آنها از بهترین کیفیت است و به همین دلیل قیمت آنها هم بالاتر رفته است. با این وجود شرکت از شما هزینه بالایی را برای خرید هر یک از انواع این نمونه ها خریداری نمی کند.
قیمت از جمله فاکتورهای مهمی است که هر فردی برای خرید هر وسیله ای به آن توجه زیادی نشان می دهد. بدون شک افراد برای خرید و نصب شیشه های بالکن هم به این مورد مهم توجه زیادی نشان می دهند و قیمت برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی از نکات مهمی که در مورد واردات انواع یراق آلات وجود دارد و شما باید بدانید این است که آنها را از کشور ترکیه وارد می کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="587"]بالکن شیشه ای تاشو بالکن شیشه ای تاشو[/caption]

واردات آنها از ترکیه از جمله مهمترین مزیت های آنها به شمار می رود، چرا که ترکیه یکی از کشورهای همسایه ایران می باشد و هزینه زیادی را از واردکنندگان زمان خرید دریافت نمی کند.شرکت ایمن در از مشتریان خود بر اساس نوع شیشه ها و یراق آلات به کار رفته شده روی آنها قیمت متفاوتی پرداخت می کند.

هزینه استفاده از یراق آلات شیشه بالکن

قیمت شیشه های بالکن شرکت ایمن در در ویژگی های منحصر به فردی را که به مشتریان خود ارائه می دهد می توانید دریافت کنید. برخی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های منحصر به فرد آنها عبارت می باشد از :
1. این شرکت توانایی استفاده کردن از محصولات خارجی و وارداتی را دارد، همچنین از تولید یراق آلات ایرانی و داخلی هم استفاده می کند. بر اساس نوع یراق آلاتی که برای تولید شیشه های بالکن شما استفاده نموده است هزینه متفاوتی را هم برای خرید آنها از شما دریافت می کند. البته که باید بدانید به طور کلی هزینه نصب آنها برای شما زیاد نمی باشد و شما نیازی نیست هزینه بالایی را برای نصب و خرید شیشه بالکن پرداخت نمایید.

[caption id="" align="aligncenter" width="562"]شیشه بالکن اسلایدینگ شیشه بالکن اسلایدینگ[/caption]

2. رنگ های هر یک از شیشه هایی که روی تراس شیشه ای شما به کار می رود متفاوت است و شرکت این توانایی را دارد که از رنگ های متعدد برای تولید شیشه های بالکن شما استفاده کند. بنابراین شما هر یک از رنگ های شیشه ها را که با دکوراسیون فضای مورد نظرتان مطابقت دارد را می توانید انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. یکی از نکاتی که در این مورد اهمیت بسیار زیادی دارد این است که رنگ های هر یک از آنها قیمت متنوعی دارد و باید از این مورد اطلاع داشته باشید.
3. هر یک از انواع شیشه های بالکن که روی ترس شما به کار می روند در شکل ها و طرح های متنوعی هستند، شما باید به خوبی با شکل های آنها آشنایی داشته باشید. ابعاد و شکل هر یک از انواع این شیشه ها که شما می خواهید روی تراس خود نصب کنید یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی می باشد که روی قیمت خرید انواع آنها تاثیر زیادی دارد.
4. بستر سازی هر یک از انواع شیشه های بالکن یکی از دیگر نکات بسیار مهمی می باشد که روی قیمت آنها تاثیر دارد. استحکام سازه ای آنها بر اساس نوع و مدلی که دارند با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد و شما باید به خوبی با انواع آنها که روی تراس شما نصب می شوند آشنا باشید. متخصصانی که در زمینه نصب شیشه های بالکن تخصص دارند می توانند بستر مناسبی را در هر تراس و یا هر فضای دیگری ایجاد سازند.شما باید تنها از افرادی که در این زمینه تخصص زیادی دارند مشورت های لازم را دریافت کنید تا آنها به شما بهترین و با کیفیت ترین نمونه های شیشه های بالکن را معرفی کرده و بستر سازی مناسبی را هم برای آنها ایجاد کنند.

[caption id="" align="aligncenter" width="538"]شیشه بالکنی شیشه بالکنی[/caption]

5. از دیگر عوامل بسیار مهمی که روی قیمت شیشه بالکن تاثیر دارد و باید از آن هم آگاهی لازم را داشته باشید این است که هر یک از آنها را در فضای متنوعی نصب می کنند. در واقع متراژ نصب هر یک از آنها متفاوت است و شما باید به خوبی این مورد را زمان نصب در نظر داشته باشید. اگر متراژ و اندازه تراس شما بزرگ باشد بدون شک باید هزینه بیشتری را برای خرید پرداخت کنید. اما برای نصب در متراژ های کوچک تر نیازی نیست هزینه بالایی را پرداخت نمایید.

با سایر محصولات ایمن در آشنا شوید :

حمام شیشه ای

آلاچیق شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه دودبند

شیشه بالکن

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144011723   02144012692  

02144051014    02144053055   

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی